اعلام برائت عضو سابق شورای نگهبان از پسرش /تا حالا پدر شهید بودم، حالا شده‌ام پدر طرید!

روزنامه اعتماد در گزارشی ماجرای «طرید» شدن مهدی خزعلی را روایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه اعتماد در گزارشی ماجرای «طرید» شدن مهدی خزعلی را روایت کرده است.

در ادامه بخش هایی از این گزارش را می‌خوانید؛

به روایت «انسیه» خانواده خزعلی ۹ خواهر و برادر داشته است: « ۹ خواهر و برادر بودیم که یکی از برادرانم به مقام رفیع شهادت نائل شدند و سال‌ها بعد خدا باز یک برادر دیگر به ما داد که البته فاصله سنی این برادر با بچه‌های دیگر زیاد شد.»

با این وجود در سال‌های اخیر نام دو دختر از میان دختران خانواده خزعلی با موضوعات روز زنان گره خورده است؛ انسیه و کبری. هر کدام با موضع‌گیری‌های خاص خود در سال‌های اخیر بارها در مرکز توجه بودند و البته در غائله فرزندان‌شان و زندگی آنها خارج از کشور هر دو خواهر در دایره نقد برادر دیگر - مهدی- قرار گرفتند. برادری که به گفته انسیه «طرید» است!

همانطور که در شهریور سال ۱۳۹۵ به عنوان رییس دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس فضای بین پدر و مهدی را به روایت خود اینگونه بیان کرده است: «برای پدر، سخت‌تر از شهادت برادرم، برائت جستن از برادر دیگرم بود. با اینکه پدر فوق‌العاده به او علاقه داشتند و دایما نصیحتش می‌کردند، اما وقتی بحث نظام و انقلاب پیش آمد، با وجود اینکه در چهره پدر می‌دیدم چه رنجی را تحمل می‌کردند، اما ایستادگی کردند، در حالی که شهادت برادر دیگرم را با روی گشاده و راحت پذیرفتند، اما این یکی را با فشار، ناراحتی و درد تحمل کردند. با اینکه سعی می‌کردند به روی خودشان نیاورند، ولی کاملا حس می‌شدکه بسیار از این مساله رنج می‌بردند. بعد از اینکه از رفتار و منش برادرم برائت جستند، به شوخی می‌گفتند: « تا حالا پدر شهید بودم، حالا شده‌ام پدر طرید!»

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905882

برچسب‌ها