اظهارات جدید فرمانده کل سپاه درباره تحریم ها علیه ایران

سرلشکر سلامی گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، در سفر یک روزه به استان سمنان و در آیین افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به‌نمایش درآمده است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص است، گفت: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبه‌رو شد همان زمان موفقیت‌هایی به‌دست آورد و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های مختلف و کشورهای مختلف دنیاست.

او با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم کشور، فلج کردن و تسلیم آن بوده است، اظهار کرد: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف به‌نمایش درآمده است.

سلامی بیان کرد: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیروهای مسلح از اعتماد مردم به نظام به‌دست آمده است، افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها با مردم بودن است.

او با تقدیر از ایجاد این مرکز درمانی مجهز و تبریک آن به مردم استان سمنان، گفت: همه ما نیروها و مسؤولان‌ خادم مردم هستیم و از همه توان و ظرفیت مانند گذشته برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می‌کنند، اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم و پشرفت بیش از پیش، قوی‌تر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این سفر از قسمت‌های مختلف تیپ ۱۲ قائم (عج) بازدید کرد و در آیین کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی قائم آل محمد (عج) که با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و شامل بخش‌های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، MRI و سی‌تی‌اسکن ساخته خواهد شد، حضور یافت.

با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

سلامی همچنین از روند ساخت مجتمع مسکونی فجر استان سمنان بازدید و با تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده در اجرای این پروژه، بر تسریع در روند تخصیص بودجه و امکانات مورد نیاز با هدف حل مشکلات و تکمیل این پروژه تاکید کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906114

برچسب‌ها