برنامه تلویزیونی «صرفا جهت اطلاع»که به کنایه از برخی مسئولان می​خواست مدام درباره هرچیزی اظهار نظر نکنند، اعلام کرد: لطفا احساس تکلیف نکنید! با حرف نزدن شما که مشکلی ایجاد نمی​شود!

به گزارش خبرآنلاین، مجری این برنامه در دیکته​ای به همه مدیران، وزیران و وکیلان، از آنها خواست تا از هر کدام از این واژه​ها 10 بار بنویسند: «نمی​دانم»، «یادم رفته»، «در تخصص من نیست»، «وقت سخنرانی کردن ندارم» و «من مسئولم، زینت المجالس نیستم». این توصیه پس از پخش تصاویری از وزیر صنعت و تجارت عنوان شد که در پاسخ به سوال خبرنگاری گفته بود «در حال حاضر از این موضوع اطلاع ندارم».
برنامه مذکور کنایه​ای هم به وزیر اقتصاد زد. با پخش تصاویری از شمس​الدین حسینی که در هفته جاری در سخنرانی خود در در همایش اولین سالروز هدفمندی سازی یارانه‌ها گفته بود «می خواستند من و دولت را زمین بزنند اما دیدید که نه تورم 70 درصدی محقق شد نه تورم 500 درصدی»؛ مجری برنامه گفت: آقا صلوات بفرست و مساله را تمام کن! هنوز دو ماه از استیضاحت در مجلس نگذشته، برو یک فکری به حال گرانی ارز و سکه بکن!
انتقاد به دو برنامه تلویزیونی دیگر از موضوعات این برنامه خبری بود. برنامه «دو فوریتی» و بخش خبری ساعت 21، این دو بخش بودند. برنامه «دو فوریتی» که مصاحبه مهران رجبی با نمایندگان مجلس است، برای آنکه شائبه تبلیغات برای نمایندگان فعلی را ایجاد نکند، چهره آنها را شطرنجی کرده و صدایشان را تغییر می دهد. این موضوع با اعتراض برخی نمایندگان مواجه شد و موضوع تا آنجا پیش رفت که محسن کوهکن سخنگوی هیات رئیسه به نمایندگان توصیه کرد در این برنامه شرکت نکنند. «صرفا جهت اطلاع» که می​گفت نماینده​ها به میل خودشان به این برنامه آمده​اند، نه به زور؛ برای اینکه یکی به نعل بزند و یکی به میخ، در انتقاد از این برنامه تلویزیونی گفت: هنوز که ممنوعیت تبلیغات شروع نشده!
اشاره این بخش خبری 20:30 به اخبار ساعت 21 هم در این بود که چرا آنها نقد «صرفا جهت اطلاع» به صدای نامناسب یک گزارشگر تلویزیونی را نپذیرفته​اند. مجری برنامه گفت: این روزها همه می​گویند که به صرفا جهت اطلاع چه مربوط!
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    36 1
    تازه خود صدا و سیما هم لازم هست که کلاس سواد آموری رو از اول شروع کنه