حماس : در نتیجه بمباران غزه تماس ما با چهار اسیر صهیونیست قطع شد

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد که در نتیجه بمباران غزه، تماس این گردان‌ها با چهار اسیر صهیونیست در نزد مقاومت قطع شده است.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (دوشنبه) از قطع ارتباط با چهار اسیر صهیونیست در نتیجه بمباران غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد که در نتیجه بمباران غزه، تماس این گردان‌ها با چهار اسیر صهیونیست در نزد مقاومت قطع شده است.

وی گفت که در ۱۰ روز گذشته در نتیجه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، تماس این گردان‌ها با یک گروه از مبارزان که مسوول نگهبانی و حفاظت از چهار اسیر صهیونیست از جمله «هیرش گلدبرگ پائولین» بود، قطع شده است.

2 روز پیش نیز ابوعبیده از مرگ یک اسیر صهیونیست خبر داد و اظهار داشت: ارتش رژیم اشغالگر بیش از یک ماه پیش مکان اسارت «نداو بوبلابی» اسیر ۵۱ ساله اسرائیلی دارای تابعیت انگلیسی را همراه با اسیر «جودی فاینشتاین» بمباران کرد که بر اثر آن، وضعیت این اسیر رو به وخامت گذاشت. او به سبب عدم دریافت مراقبت‌های ویژه پزشکی به خاطر تخریب بیمارستان‌های نوار غزه و از کار افتادن آنها، کشته شد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =