نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد با ۵۰۰ غرفه افتتاح شد

شهردار مشهد مقدس گفت: نمایشگاه گل و گیاه مشهد، با ۵۰۰ غرفه و ۲۶۰ شرکت‌کننده فعالیت خود را روز گذشته آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمدرضا قلندر شریف در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه گل‌‎وگیاه مشهد با بیان اینکه این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که امسال نیز این رویداد ویژه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های قبل برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه امسال دارای ۵۰۰ غرفه است و ۲۶۰ شرکت‌کننده دارد که ۴۵ شرکت‌کننده آن از خارج از استان هستند.

شهردار مشهد تصریح کرد: نمایشگاه گل و گیاه مشهد در سال جاری تنوع بیشتری به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته دارد. گل‌های آپارتمانی، زینتی، فضای باز، فانتزی و … در این نمایشگاه ارائه شده است.

قلندر شریف یادآور شد: همچنین مدیران عامل سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز ۲۰ کلان شهر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که سی‌سومین اجلاس خود را جهت تبادل اطلاعات در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهند کرد.

قلندرشریف گفت: انشالله برگزاری نمایشگاه گل و گیاه مشهد باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم در ایام دهه کرامت شود. از دیگر نکات متفاوت برگزاری این نمایشگاه، می‌توان به تدارک فضای جداگانه ویژه کودکان و خانواده‌ها در این نمایشگاه اشاره کرد. امیدوارم نمایشگاه برای همه مردم به ویژه شرکت‌کننده‌هایی که به عنوان تولیدکننده در این نمایشگاه حضور داشتند مثمر ثمر واقع شود.

گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =