۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
رونمایی از پوستر هفتمین نکوداشت روز شهرکرد

همزمان با اولین روز از هفته فرهنگی شهرکرد و به مناسبت ۳۱ اردیبهشت هفتمین نکوداشت روز شهرکرد، پوستر این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور شهردار شهرکرد، فرماندار و جمعی از مسئولین امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری اکبر ایازی اظهار داشت: هفته فرهنگی شهرکرد از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه جاری آغاز می‌شود و به همین منظور پوستر این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور و سایر مسئولین رونمایی شد.

وی افزود: پوستر هفتمین نکوداشت روز شهرکرد که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد طراحی و آماده شده است در جریان برگزاری کلاس معارف مدیران شهرستان در حضور مسئولین رونمایی شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، جشن پهلوانی و زورخانه‌ای در قلعه چالشتر، برگزاری بزرگداشت زبان فارسی و نمایش و تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌های اجرایی اولین روز از هفته فرهنگی شهرکرد بود.

ایازی بابیان اینکه ۵۰ عنوان برنامه برای هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در نظر گرفته شده است اضافه کرد: باتوجه‌به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =