مروری بر اخبار حوادث در جمعه 2 دی 1390

مردی، همسر صیغه ای زن سابقش را کشت

ایسنا نوشت: فردی که به خاطر داشتن تعصب بی‌جا، همسر زن سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد. درپی دریافت گزارش مردمی از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از خیابان‌های شهر رشت، ماموران کلانتری 14 به محل حادثه اعزام و با جسد مردی 32 ساله مواجه شدند.

اکیپی از ماموران مبارزه با جرایم جنایی کلانتری در بررسی‌های خود اطلاعاتی از متهم به قتل به دست آورد و برای بررسی دقیق، پرونده را به کارآگاهان آگاهی محول کرد که بررسی‌های ویژه کارآگاهان و ماموران کلانتری، منجر به دستگیری متهم به قتل در کمتر از 24 ساعت در رشت شد.

پس از دستگیری متهم به قتل با هویت «بهروز»، وی که مقابل دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت درباره انگیزه‌اش مدعی شده همسرش را یک سال قبل طلاق داده اما همچنان پس از طلاق به او تعصب داشته است که به همین دلیل به‌دنبال شوهر صیغه‌ای همسر سابقش بوده و زمانی که در یکی از خیابان‌های رشت فرصت را مهیا دیده با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل رسانده است.

 

26 سارق کیف قاپ در پایتخت بازداشت شدند

سایت پلیس نوشت: معاون عملیات پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در تهران ، اظهار داشت : در این راستا 26سارق زورگیر و کیف قاپ در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند .
سرهنگ غلامعلی کریمی " معاون عملیات پلیس پایتخت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در راستای اجرای طرح های امنیت محله محور ، در تهران خبر داد .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای این طرح در تمام کلانتری های پایتخت ادامه داد : در این رابطه 26 سارق زورگیر و کیف قاپ در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ کریمی در ادامه کشفیات این طرح را 26 دستگاه خودرو و 9دستگاه موتورسیکلت مسروقه اعلام کرد.

معاون عملیات پلیس پایتخت در خاتمه از توقیف 14 دستگاه خودرو و 94 دستگاه موتور متخلف در مدت مذکور خبر داد و گفت : در این راستا 85 قهوه خانه در تهران نیز مورد بازدید قرار گرفته است.

 

زندانیانی که در مرخصی حشیش قاچاق می‌کردند

ایسنا نوشت: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از کشف بیش از 128 کیلوگرم موادمخدر از دو متهمی که دارای رای باز بوده‌اند، خبر داد.

سرهنگ نوری گفت: در پی اطلاع از فعالیت دو متهم سابقه‌دار اهل وحدتیه دشستان که در مرخصی طولانی‌مدت بوده‌اند مبنی بر فعالیت آنان در امر خرید و فروش گسترده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر ادامه داد: سرانجام ماموران با انجام اقدامات پلیسی دو متهم با هویت «محمدعلی» و «محسن» را که یکی از آنان در پرونده خود سابقه قتل نیز داشت در حالی که قصد انتقال موادمخدر به بندر گناوه را داشتند شناسایی و به خودروی سواری سمند آنان دستور ایست صادر کردند.

نوری با بیان اینکه متهمان به دستور ایست ماموران توجه نکرده و اقدام به فرار کرده بودند به ایسنا گفت: سرانجام پس از تعقیب و گریز میان پلیس و دو متهم خودروی آنان در روستای «شور» متوقف شد. بازرسی از خودرو آنان 128 کیلو و 450 گرم مخدر حشیش کشف و ضبط و متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    6 0
    فکرشو بکن!! یکی از متهمان سابقه قتل داشته و ول می گشته.
    • محمودرضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
      0 0
      معنی این جمله این نبوده که قبلا در حبس بوده ، یک پرونده قتل هم داشته که حالا تونسته اند دستگیرش کنند