۱ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
استقلال نکونام از پرسپولیس یحیی عبور کرد

آبی‌پوشان پایتخت در مقایسه با فصل گذشته توانسته‌اند امتیازگیری بهتری نسبت به رقیب خود داشته باشند و آمار جالب‌توجهی به جای گذاشته‌اند.

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک‌گله استقلال مقابل فولاد خوزستان و برد 2گله پرسپولیس در جدال با هوادار به پایان رسید تا در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم، رقابت مویرگی و نزدیک سرخابی‌ها ادامه داشته باشد و نکته جالب‌توجه اینکه، با توجه به نتایج رقم‌خورده در هفته اخیر، امید سپاهان هم برای کسب قهرمانی به صفر رسید تا تنها دو تیم پرطرفدار پایتخت شانس قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم را داشته باشند و 3 هفته سرنوشت‌ساز در انتظار آن‌ها تا پایان فصل 03-1402 باشد.

آبی‌پوشان پایتخت فصل گذشته در پایان هفته بیست‌وهفتم با 55 امتیاز در رتبه سوم جدول حضور داشتند و سپاهان و پرسپولیس هم به ترتیب 56 و 57 امتیاز را در کارنامه خود می‌دیدند. حالا در فصل جاری، آبی‌ها در مقطع مشابه موفق به کسب 60 امتیاز شده‌اند تا هم از پرسپولیسِ صدرنشین در فصل گذشته پیشی گرفته باشند و هم بتوانند نسبت به رکورد امتیازی سپاهان کارنامه بهتری را از خود به جای بگذارند. در فصل گذشته، پرسپولیس از 3 بازی پایانی فصل، 9 امتیاز به‌دست آورد و با 66 امتیاز قهرمان شد اما حالا قهرمان‌شدن با کسب 69 امتیاز در دسترس آبی‌پوشان پایتخت است و آن‌ها می‌توانند به رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر برسند!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاربر جدید IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    یحیی کجا ؟