۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

به گزارش خبرآنلاین، آتش سوزی سوله تولید مصنوعات چوبی و صندلی در شهرک صنعتی چهاردانگه با عملیات نفس گیر آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی آتش سوزی یک باب سوله و اعلام درخواست آتش نشانان شهرستان چهار دانگه و اسلام شهر، جهت نیروی کمکی از آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه ۱۲ را به همراه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته به محل حادثه در چهار دانگه، شهرک صنعتی اعزام نمود.

احمد عابدی افسر آماده منطقه چهار عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران است آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه که شامل یک باب سوله و یک سازه داربستی با سقف ایرانیت فلزی جمعا به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع، اعزام شدند.

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

وی افزود: در هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه، سوله کاملا شعله‌ور بود و جهنمی از آتش و دود از فاصله دور دیده می‌شد و با بررسی‌های اولیه معلوم شد، این سوله‌ها محل تولید و نگهداری انواع مصنوعات چوبی و انبار موادی همچون رنگ، رزین و سوله دیگر، تولیدی صندلی چرخدار مدیریتی بود.

عابدی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش و همکاری خود موفق شدند در یک عملیات نفسگیر و همه جانبه، آتش سوزی را مهار و از گسترش آتش و سرایت آن به اطراف جلوگیری نمایند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از لکه گیری و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =