فارس نوشت:

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس در ضربات پنالتی مقابل سرزو اوزاکا شکست خورد تا از رسیدن به جمع 4 تیم پایانی جام امپراطوری ژاپن بازبماند.
‌ مرحله یک‌چهارم نهایی جام امپراطوری ژاپن امروز میان سرزو اوزاکا و شیمیزو اس‌پالس در ورزشگاه ناگای شهر اوزاکا برگزار شد.
در این بازی ابتدا سرزو در دقیقه 11 توسط کیونگ کیم به گل رسید اما در ادامه شینجی اونو از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 23 بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه دو تیم نتوانستد در پایان 90 دقیقه گل دیگری را به ثمر برسانند و با تساوی یک بر یک، این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در ابتدای وقت‌های تلف‌شده این تیم میزبان بود که موفق شد با گل کیوتاکه در دقیقه 93 گل برتری سرزو اوزاکا را وارد دروازه شاگردان افشین قطبی کند اما تاکاجی در دقیقه 104 گل تساوی را زد تا این جدال در پایان 120 دقیقه هم برنده‌ای نداشته باشد و درنهایت ضربات پنالتی تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی این نماینده شهر اوزاکا بود که با نتیجه 6 بر 5 زمینه‌ساز حذف شاگردان قطبی شد تا این تیم از رسیدن به جمع 4 تیم پایانی جام امپراطوری ژاپن باز بماند.

شیمیزو با هدایت سرمربی سابق تیم ملی ایران در جی‌لیگ نیز با قرار گرفتن در مکان دهم به کار خود پایان داده بود.
این تیم با 11 برد، 11 شکست و 12 تساوی فصل 2011 لیگ ژاپن را سپری کرد.

در دیگر دیدار این مرحله ناگویا گرامپوس که در مرحله قبل کاشیوا ریسول قهرمان جی‌لیگ را حذف کرده بود مقابل یوکوهاما مارینوس صف‌آرایی کرد و در ضربات پنالتی شکست خورد تا نایب قهرمان لیگ ژاپن نیز از این مسابقات وداع کند.
توکیو نیز با یک گل اوراواردز را مغلوب کرد تا به جمع 4 تیم برتر راه یابد.
 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    این هم از افشین امپراطور که اخرش به هیچ مقامی نرسید!! هرهرهر!! دنیزلی اخرش ششم هم نمی شود!! فقط این بار اقایان برای باخت پنجم خود دیگر بهانه بی معنی و پوشالی ندارند و باز هم به اس اس می بازند!! همشون سرو ته یک کالباس هستند!!
    • بدون نام US ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      61 0
      دسته 3 که نرفتیم اخرین مقامی که اوردید چه سالیه اگه یادتون بیاد 6 تا که یادتون نرفته هروقت جام و گرفتید کری بخون این مربی تون هم که بازیکنانش قبول ندارن باز قطبی رو قبول داشتن که بهش تو ژاپن تیم دادن دنیزلی هم که کارنامش مشخص پس بیربط حرف نزن
    • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
      21 0
      آخر فصل استقلالیا رو هم میبینیم و همه میخندیم. این دنیزلی کسیه که 12 امتیاز اختلاف استقلال و آورد پایین. یادتون باشه.
  • فرزاد خندستان IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    74 2
    لطفا آقایون در مورد دوستداران خود نظر بدهند.شما برید درباره مجیدی و جباری حرف بزنید البته اگه مجتبی کتک نزنه شمارا قطبی تا ابد در فلب پرسپولیسی هاست .حالا هرجا که باشه
  • سپیده IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    4 31
    افشین قطبی با پرسپولیس مربی کاربلدی به نظر می رسید چرا یه دفه این طوری شد ، طفلکی!!!
  • امیرحسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    3 276
    تیمی که قطبی با اون قهرمان شد ، دنیزلی بسته بود
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
    0 0
    افشین امپراطور دوستت داریم همیششششششششششششششششششه