زمان مزایده پنج‌هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی هرمزگان اعلام شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی اموال تملیکی این استان از روز ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد ۱۴۰۳ به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، «مجتبی قهرمانی»، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر به استان هرمزگان در مورد لزوم نظارت مستمر مسئولان قضایی بر وضعیت انبارهای بنادر و گمرکات و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدیدهای مداوم از این انبارها با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالاهای متروکه و دپو (انباشت) شده از روز ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد ۱۴۰۳ به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۱۲۸ ردیف از جمله بیش از ۱۰۰ کانتینر چای خارجی، ۲۱ هزار تن قیر و صدها تن برنج به ارزش پایه پنج هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین بیان کرد: خوشبختانه پس از سفر تخصصی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و در نتیجه راهکارهای ارائه شده از سوی وی هماهنگی بی نظیری را میان دولت و دستگاه قضایی شاهد هستیم و همین فضای تعامل و همکاری میان قوا از عوامل مؤثر در پیشرفت و ثبت رکوردهای بی سابقه در عملکرد سازمان اموال تملیکی بوده است.

گفتنی است، اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع مزایده شماره ۶۰۲ اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند به این اداره کل مراجعه کنند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را مشاهده کنند. همچنین ثبت قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی (eauc.setadiran.ir) انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند. داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ بعد از ظهر امکان‌پذیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =