مسعود دانشمند، رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات در کافه خبر حضور پیدا می کند تا پیرامون روابط تجاری ایران و امارات توضیح دهد.

اگر چه بانک مرکزی روز شنبه سوم دی به طور رسمی اعلام کرد مشکلی در رابطه با گشایش ال سی وجود ندارد اما  هنوز هم نگرانی در این خصوص در میان تجار ایرانی وجود دارد. 

هفته گذشته رابطه تجاری ایران و امارات  با انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت هرگونه مراوده تجاری بین ایران و امارات وارد فاز تازه ای شد اما دیری نپایید که وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع را تکذیب کرد. 

بررسی روابط تجاری ایران و امارات با توجه به اتفاق هایی که طی یک هفته گذشته به وقوع پیوسته موضوعی است که مسعود دانمشند، رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات بعد از ظهر یکشنبه 4 دی در کافه خبر پیرامون آن توضیح خواهد داد. 

لازم به ذکر است کاربران محترم خبرآنلاین سوال های خود از رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات را با درج نظر در انتهای این خبر می توانند مطرح کنند. 

3939  

کد خبر 190960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریبا تشرفی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    14 2
    جناب اقای دانشمند احتراماض بفرمایید آینده روابط تجاری ایران و امارات چگونه خواهد بود و آیا تجار می توانند برنامه بلند مدت برای تجارت یا امور بانکی داشته باشند.
  • بنده خدا US ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    5 0
    با سلام میخواستم بگویم ایا شما نمیدانید با اظهارات نسنجیده و هماهنگ نشده موجب اشفتگی بازار و جامعه میشوید ؟ایا شما از این وضعیت سود می برید؟یا با کسانی همراه هستید که از این اشفتگی سود ببرند؟لطفا قبل ازهر اظهار نظری عواقب اقتصادی ان را بر جامعه از متخصصین اقتصاد بپرسیدو نسنجیده اظهار نظر نفرمائید.البته منظورم شخص بخصوصی نیست و منظورم با همه کسانی است که درامور اقتصادی کشور دخیل و اظهار نظر میکنند
  • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    6 2
    از رابطه اماراتی ها با ما همین بس که به آمریکایی که ویزا می دهند برای هر مدت بخواهند و با ما اینطور افتضاح برخورد می کنند احتمالا شما هم دو تباعیتی هستید آقای رئیس.
  • احسان IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    7 4
    لطفا" از ایشان در خصوص اخذ اقامت کاری در امارات مخصوصا" دوبی سوال شود.چرا این روند برای ایرانیان سخت و ناممکن شده است؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    12 0
    چرا تجارت ما باید اینقدر بی ثبات باشد که حتی بازرگانان به نام و بزرگ در ایران نیز تجارت را رها کنند و دلال شوند. در این شرایط حتی سرمایه گذاران داخلی نیز ترجیح می دهند تجارت را رها کنند.
  • شهرام صمیمی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    8 0
    علت اصلی انتشار توقف گشایش اعتبار از ایران برای امارات و سپس تکذیب آن توسط بانک مرکزی چه بود و واقعا در این روابط چه می گذرد؟
  • آرش IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    2 1
    درود بر شما آیا ما باید اینقدر وابسته به امارات باشیم ؟ آیا چنین نیست که امارات در کنار مشکلات ایران امارات شده و در صورتی که ایران با سایر کشور ها مشکل نداشته باشد اماراتی ها بایستی کاسه به دست در مسجد الحرام بنشینند ؟ آیا امکان جانشینی کشور دیگری مثل قطر یا عمان که روابط تقریبا خوبی دارند با امارات وجود ندارد ؟ آیا نمی توان خودرو را از ترکیه وارد کرد ؟ الان رنو و فیات در ترکیه سایت مونتاژ دارند همچنین تویوتا سایت مونتاژ در سنت پترزبوگ چرا آسمان سوراخ شده و حتما باید هیوندایی و کیا از امارات وارد بشه ؟ آیا فکر نمی کنید دستی در کار باشه ؟
  • وحيد IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    3 1
    لطفا بفرمائيد در صورت قطع ارتباط تجاري با امارات آيا راههاي ديگري براي گشايش LC وجود دارد؟
  • بدون نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    1 1
    با سلام ایا حواله جات ارزی از طریق دوبی به حالت عادی بازگشته است یا خیر؟