اگرچه محمدرضا میرتاج​الدینی از نمایندگان می خواست تا به دولت رحم کنند و از قید بیمه بیکاران و بار مالی زیاد آن برای دولت بگذرند، یکی از نمایندگان به او گفت: شما به حال بیکاران رحم کنید!

به گزارش خبرآنلاین، هرچه نمایندگان می​کوشند راهی برای تامین بار مالی طرح حمایت از بیکاران جویای شغل و بیمه بیکاران بیابند، معاون پارلمانی دولت به مخالفت با آنها می پردازد. کار تا آنجا پیشرفت که ستار هدایتخواه نماینده کهکیلویه و بویراحمد که از حامیان دولت است، پیشنهاد کرد که تامین بودجه پرداخت حق بیمه بیکاری را به صندوق بیمه بیکاران سپرده شود و دولت هم در هر سال هر میزان که توانست به آن صندوق کمک کند! این پیشنهاد به مذاق میرتاج​الدینی خوش آمد اما نمایندگان با آن مخالفت کرده و اعلام کردند که اینگونه نمی​توان مطمئن بود که چه میزان از این بودجه تامین خواهد شد.
معاون پارلمانی دولت که کمی دلخور به نظر می​رسید، خطاب به سخنگوی کمیسیون اجتماعی که به کنایه به او گفته بود « مگر رئیس​جمهور نمی​گوید تا دو سال دیگر بیکار نداریم،پس چرا نگران پرداخت بیمه بیکاری​هستید؟»؛ اظهار داشت: این چه حرفی است که می​زنید. بیکاری که هیچوقت صفر نمی​شود چون همواره تعدادی به جمعیت بیکاران اضافه می​شود!
او که به این ترتیب بر خلاف مواضع پیشین رئیس​جمهور دال بر اینکه به زودی هیچ بیکاری نخواهیم داشت موضع گیری کرده بود، از نمایندگان خواست تا به دولت رحم کنند. میرتاج​الدینی با این پاسخ جواد زمانی روبرو شد: مگر فرمایشات رهبری در سفر استانی به کرمانشاه را فراموش کرده​اید؟ ایشان تاکید کردند که اولویت اصلی، رفع بیکاری است. پس شما به بیکاران رحم کنید و اینقدر برای تامین بار مالی بیمه آنها، چانه نزنید.
/3129
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ر-م IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    29 0
    تعريف كار كه شد هفته اي 2 ساعت. تعريف بيكاري هم مي شود اگر كسي براي منزل توانست نان بخرد ديگر بيكار نيست لذا عملا از امروز هم در كشور بيكار نداريم . اينقدر هم خودتان را خسته نكنيد ، كسي كه خودش را به خواب زده نمي توانيد بيدارش كنيد.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    13 1
    خدایا خودت شاهدی که ما دکتری تخصصی داریم بیکاریم. آقایون تو رو به قرآن ما رو هم ببینید. 30 سال جون کندیم نا به اینجا رسیدیم. انصاف داشته باشین. سخنان مقام معظم رهبری را در خصوص رفع بیکاری عملی کنید.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    11 0
    آقای معاون رییس جمهور محبوب وعدالت محور پس چطور شده در خانواده جنابعالی ودیگر اعضای محترم کابینه صفر شده است؟