قیمت دلار باز هم ریخت/ نرخ دلار تا چه کانالی پایین آمد؟

قیمت دلار که طی ساعات نخست حادثه بالگرد رئیس جمهور که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، به بالای ۶۰ هزار تومان هم رسیده بود، هم اکنون به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند نزولی قیمت ارز که از هفته های گذشته آغاز شده در روز یکشنبه و پیش از اعلام اخبار مربوط به حادثه بالگرد رییس جمهوری، باعث بازگشت قیمت دلار به کانال ۵۶ هزار تومان شد.

اما با اعلام اخبار حادثه بالگرد رییس جمهوری که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، دلال ها و برخی افراد معلوم‌الحال سعی در ماهی‌گیری از آب گل‌آلود داشتند، انها با ایجاد التهاب در بازار ارز باعث شدند قیمت دلار از ۵۶ هزار تومان طی چند ساعت به بالای ۶۰ هزار تومان برود.

ورق بازار ارز اما در همان روز نخست اعلام خبر حادثه بالگرد و اطمینان به مردم که خللی در امور کشور پیش نخواهد آمد، برگشت و قیمت دلار مجدد وارد مدار نزولی شد.

برهمین اساس نیز دلار با همان سرعتی که به حدود ۶۱ هزار تومان رسیده بود به کانالهای قبلی برگشت و هم اکنون در سبزه میدان در کف کانال ۵۶ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

بعد از اعلام خبر شهادت رییس جمهور و هیات همراه نیز، هیات دولت اعلام کرد با جدیت تمام امور انجام می شود و جای نگرانی نیست.

این موارد باعث شد تا اطمینان هم به بازار بازگردد و با مدیریت بازارساز بار دیگر قیمت دلار به کانال ۵۶ هزار تومان بازگردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =