آیت‌الله رئیسی لحظه‌ای در پاسداشت امانت مردم کوتاهی نکرد

استاندار قزوین گفت: آیت الله رئیسی که به‌ عنوان منتخب مردم انتخاب شده بود لحظه ای در پاسداشت امانت مردم کوتاهی نکرد و این موضوع هم توفیقی برای آیت الله رئیسی و هم برای مردم است که امانت را به اهلش سپرده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در تجمع بزرگ مردمی گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید اظهار کرد: عروج شهادت گونه و در حال خدمت رسانی به مردم توفیق بزرگی است که نصیب آیت الله رئیسی شده است و ایشان را به آرزوی دیرینه خود رساند.

وی افزود: آیت الله رئیسی که به‌ عنوان منتخب مردم انتخاب شده بود لحظه ای در پاسداشت امانت مردم کوتاهی نکرد و این موضوع هم توفیقی برای آیت الله رئیسی و هم برای مردم است که امانت را به اهلش سپرده بودند.

اعلایی گفت: در روزهای آینده به طور قطع از سخت کوشی، در میدان بودن و تلاش شبانه‌ روزی شهید جمهور زیاد خواهید شنید ولی این خصوصیت ها تمام ماجرا نیست و آن چیزی که شهیدان رئیسی و سلیمانی را برجسته می کند اخلاص بود که جوهره تعالی انسان است و این ویژگی تمامی انسان های در مدار حق است.

استاندار قزوین اضافه کرد: خداوند براساس همین خصوصیت محبوبیت آنها را زیاد کرد و تخریب ها نتوانست بین رابطه مردم با این شهید جمهور خدشه ای وارد کند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ویژگی دیگر این شهید تعهد در عبودیت الهی و پیروی از دستورات ولی فقیه بود، اظهار کرد: ایشان نظر رهبر معظم انقلاب را بر همه چیز ارجح می دانستند و در موضوعات مختلفی از جمله اختلافات قوا کوتاه می آمدند تا نظر رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی با بیان دستاوردهای آیت الله رئیسی افزود: آیت الله رئیسی یک تراز در فضای مدیریتی کشور ایجاد کرد، نسل جدید از شهیدان رجایی و بهشتی زیاد شنیده بودند ولی آنها را ندیده بودند و اخلاص و تعهد آیت الله رئیسی باعث شد نسل جدید الگویی مانند شهیدان رجایی و بهشتی را درک کنند.

اعلایی گفت: آیت الله رئیسی در موضوعات مختلفی از جمله مبارزه فساد، حساسیت در پی گیری منافع مردم، خنثی کردن تمامی توطئه ها در فضای بین المللی، سپردن امور به دست مردم و بسیاری از موضوعات دیگر هم بی نظیر عمل کرد و سال ها این اقدامات در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

استاندار قزوین اضافه کرد: از همین تریبون به تمامی مردم اعلام می کنیم که هیچ خللی در مسیر خدمت رسانی به مردم اتفاق نخواهد افتاد و خدمت گذران مردم با تمام تلاش راه آیت الله رئیسی را ادامه خواهند داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =