آخرین خاندان سلطنتی/ زندگی محمدرضا پهلوی به سریال تبدیل می‌شود

سریال درامی شبیه «تاج» با موضوع خاندان پهلوی در کمپانی رندام اکسس مدیا در دوران پیش تولید قرار دارد. این سریال درام درباره دوران سلطنت محمدرضا پهلوی بر ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نام این سریال «آخرین شاه» است و چهار دهه از حکومت پهلوی را در برمی‌گیرد، از دوران جنگ جهانی دوم که محمدرضا شاه جوان به سلطنت رسید تا سال۱۹۷۹ که با انقلاب اسلامی حکومت او پایان یافت و همین‍‌طور سفارت آمریکا در تهران تسخیر شد.

دنیای تصویر نوشت:این سریال توسط موری رزمارین و کمپانی او «رندام اکسس مدیا» ساخته می‌شود. در داستان به زندگی محمدرضا پلهوی و همسر سوم او، فرح پهلوی نیز که او را با ژاکلین کندی از جنبه پیشرو بودن و علاقه به هنرهای مدرن و حقوق زنان مقایسه می‌کنند، خواهد پرداخت. محمدرضا پهلوی سال ۱۹۵۹ با فرح ازدواج کرد. و فرح دیبا لباس عروسی بر تن داشت که طراحش ایو سان لوران بود. و با مروارید و نخ‌های نقره تزئین شده بود.

ساخت این سریال مصادف شده با نقش اخیر ایران در ژئوپلیتیک این روزها. رزمارین فیلمنامه «“The Dimona Affair» را هم نوشته که موضوعش افشاگر برنامه هسته‌ی اسرائیل، مردخای وانونو است و فرد شپیسی کارگردانی می‌کند. رزمارین پیشتر یک روزنامه‌نگار تحقیقاتی برای برنامه‌هایی مانند «شصت دقیقه» ، «۲۰/۲۰» محصول شبکه‌ای بی‌سی بود. نخستین تجربه سینمایی او ساخت مستندی بلند با موضوع تنش اعراب و اسرائیل با نام «خون و اشک‌ها: تنش اعراب-اسرائیل» است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرامرز US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    6 21
    آیا کمپانی سازنده اشاره خواهد کرد محمدرضا پهلوی پسر یک شاه نبوده بلکه فرزند یک قاطرچی به نام رضا پالانی بوده است. در واقع آخرین شاه ایران احمدشاه قاجار است.