۱۰ سریال کره‌ای «دبیرستانی» که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از محبوب‌ترین سریال‌های دبیرستانی کره‌ای را ملاحظه می‌کنید؛ سریال‌هایی که هر کدام ترکیب جذابی از انواع مضامین و ژانرها را ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال‌های کره‌ای که داستان‌شان در فضای دبیرستانی می‌گذرد، معمولا ترکیبی از عواطف لطیف، حس نوستالژی و مضامین اجتماعی مربوط به نوجوانان هستند. در این سریال‌ها می‌توان شور و هیجان اولین احساسات عاشقانه و تلاش قهرمانان داستان برای غلبه بر مشکلات مختلف (از قلدری همکلاسی‌ها گرفته تا مشکلات درسی و خانوادگی) را دید.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از ده سریال کره‌ای با موضوع نوجوانان دبیرستانی را آماده کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که به خاطر شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده، داستان‌های پیچیده و جذاب و حال و هوای نشاط‌آور و امیدبخشی که دارند محبوب شده‌اند.

تو فوق العاده‌ای
داستانی فانتزی و عاشقانه درباره دختری که کشف می‌کند در واقع شخصیت یک کمیک بوک است که توسط یک نویسنده نوشته شده. او تصمیم می‌گیرد سرنوشت خودش را در این داستان تغییر بدهد و به آرزوهایش برسد. این سریال به دلیل روایت متفاوت و شخصیت‌های جذاب مورد تحسین قرار گرفته است.

عاشقانه‌ای با موضوع ورزش و تلاش برای موفقیت که در پس‌زمینه‌ای از شرایط دشوار اقتصادی اتفاق می‌افتد. این سریال به دلیل داستان احساسی و گیرایی که دارد محبوب شده است.

زیبایی حقیقی

ترکیبی از کمدی، عاشقانه و خودشناسی درباره دختری که اعتماد به نفس کافی برای نشان دادن چهرۀ حقیقی‌اش را ندارد اما نهایتا با کسی مواجه می‌شود که او را نسبت به زیبایی واقعی‌اش آگاه می‌کند. این سریال به دلیل پیام‌های مثبت و شخصیت‌های دوست داشتنی مورد استقبال قرار گرفته است.

۱۰ سریال کره‌ای «دبیرستانی» که نباید از دست بدهید

تابستان دوست‌داشتنی ما

داستانی کمدی و عاشقانه دربارۀ دو دوستی که قرار نبوده دوباره یکدیگر را ببینند؛ اما وایرال شدن یک ویدیو که ده سال قبل آن را ساخته‌اند، دوباره آن‌ها را سر راه هم قرار می‌دهد. این سریال به دلیل روایت غیرخطی و لحن نوستالژیک مورد تحسین قرار گرفته است.

یک عشق بسیار زیبا

داستانی عاشقانه و ساده درباره دو نوجوان که در مسیر بزرگ شدن، احساسات عاشقانه‌شان در معرض آزمون‌های مختلف قرار می‌گیرد.

کیم بوک جو وزنه‌بردار

یک کمدی ورزشی درباره دختری که آرزو دارد در وزنه‌برداری به جایگاهی عالی برسد، اما یک ماجرای عاشقانه بر سر راهش قرار می‌گیرد که می‌تواند چالشی برای رسیدن به این هدف باشد. این سریال به دلیل شخصیت های شاد و داستان انگیزشی مورد استقبال قرار گرفته است.

۱۰ سریال کره‌ای «دبیرستانی» که نباید از دست بدهید

هندوانه چشمک‌زن

داستانی دراماتیک درباره دوستی، موسیقی، سفر در زمان و خودشناسی؛ داستان پسری با استعداد موسیقی که از سال ۲۰۲۲ به سال ۱۹۹۵ سفر می‌کند و عضو یک گروه موسیقی می‌شود. این سریال به دلیل موسیقی متن زیبا و داستان تأثیرگذارش مورد تحسین قرار گرفته است.

مدرسه ۲۰۱۷

داستانی درباره چالش‌های زندگی دبیرستانی و تلاش برای یافتن هویت؛ قصۀ گروهی از نوجوانان دبیرستانی که با سختی‌های زندگی شخصی و سیستم سخت‌گیر آموزشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

۱۰ سریال کره‌ای «دبیرستانی» که نباید از دست بدهید

تشویق کن

داستانی کمدی و عاشقانه درباره گروهی از تشویق‌کننده‌های ورزشی در یک کمپ دبیرستانی. این سریال به دلیل لحن شاد و شخصیت‌های دوست داشتنی مورد استقبال قرار گرفته است.

قهرمان ضعیف کلاس یک

داستانی اکشن و هیجان‌انگیز درباره پسری که از هوش خود برای مبارزه با قلدرها استفاده می کند. این سریال به دلیل سکانس‌های اکشن جذاب و پیام‌های مفید دربارۀ زندگی واقعی دانش‌آموزان مورد تحسین قرار گرفته است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =