۰ نفر
۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
پایان محدودیت‌های ترافیکی در تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از پایان محدودیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در تهران خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ فیروز کشیر با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه‌ای را برای برگزاری مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در تهران اتخاذ کرده بود،گفت:‌این تمهیدات طی دو مرحله از ساعت ۲۴ شب گذشته و ساعت چهار صبح امروز به اجرا درآمد و در جریان آن محدودیت‌های ترافیکی در سه حلقه از محدوده میدان فردوسی تا بعد از میدان آزادی اجرا شد.

ایسنا در خبری نوشت:وی با اشاره به حضور مردم در این مراسم، ادامه داد: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، پلیس راهنمایی و رانندگی تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در محل حضور داشت و در حال حاضر نیز با پایان مراسم تشییع محدودیت‌های ترافیکی مذکور برداشته شده و در تردد در تمامی معابر به شکل روان در حال انجام است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با بیان اینکه صدها تن از ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از شب گذشته تا کنون برای اجرای این ماموریت در آماده‌باش کامل قرار داشتند،گفت: خوشبختانه همکاری خوبی میان مردم و ماموران پلیس وجود داشت که لازم است برای آن از مردم عزیز قدردانی کنم.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =