۵ روش آسان برای درآوردن لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده‌اند

اینستاگرام فهرست کاربرانی را که شما را بلاک کرده‌اند ارائه نمی‌کند؛ اما چند روش دیگر وجود دارد که با آن‌ها می‌توانید بلاک شدن خود را توسط دیگران بررسی کنید.

اگر به‌تازگی متوجه شده‌اید که دیگر نمی‌توانید پست‌های شخص خاصی را در اینستاگرام مشاهده کنید، ممکن است آن‌ها برای مدتی پست جدیدی ارسال نکرده باشند، اما همچنین ممکن است که شما را بلاک کرده باشند. اما چگونه می‌توان لیست کسانی را که ما را در اینستاگرام بلاک کرده‌اند، پیدا کرد؟ در این مطلب به آموزش چندین روش می‌پردازیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، اینستاگرام هنگامی که بلاک می‌شوید، هیچ نوتیفیکیشنی برای شما ارسال نمی‌کند و همچنین در آن لیستی برای افرادی که شما را بلاک کرده‌اند وجود ندارد. بنابراین تشخیص این موضوع که از کجا بفهمیم در اینستا بلاک شده‌ایم، ساده نیست.

بااین‌حال، مراحل ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید بلاک شدن خود را در اینستاگرام توسط افراد دیگربررسی کنید.

روش اول: جست‌وجوی حسابی که ممکن است شما را بلاک کرده باشد

ساده‌ترین راه برای تشخیص حساب‌هایی که از طرف آن‌ها بلاک شده‌اید، جست‌وجوی آن‌ها در اینستاگرام است؛ بنابراین از اپلیکیشن یا وب‌سایت اینستاگرام، ابتدا روی آیکون ذره‌بین ضربه بزنید و نام حساب مدنظر خود را جست‌وجو کنید.

بلاک‌کننده‌های خود در اینستاگرام را پیدا کنید!

  • اگر حساب مذکور خصوصی است و نمی‌توانید آن را پیدا کنید، احتمالاً بلاک شده‌اید.
  • اگر حساب عمومی است و هنگام بازدید از صفحه آن‌ها نمی‌توانید تصویر پروفایل، تعداد پست‌ها، تعداد فالوورها یا تعداد فالووینگ‌های آن‌ها را مشاهده کنید و در بخش پست‌ها، پیغام «هنوز هیچ پستی وجود ندارد» (No Posts Yet) دیده می‌شود، شما بلاک شده‌اید.

بلاک‌کننده‌های خود در اینستاگرام را پیدا کنید!

برای انجام این جست‌وجو در مرورگر کامپیوتر نیز می‌توانید از لینک Instagram.com/username استفاده کنید و به‌جای کلمه «username»، نام کاربری شخص مدنظر را وارد کنید. اگر با انجام این کار صفحه‌ای را دیدید که در آن نوشته شده «این صفحه در دسترس نیست» (Sorry, this page isn't available)، یا آن شخص حساب خود را حذف کرده یا احتمالاً شما را مسدود کرده است.

روش دوم: از کامنت پست‌های خود کمک بگیرید

کامنت اینستاگرام

زمانی که کاربری در اینستاگرام شما را بلاک می‌کند، کامنت‌ها و نظرات قدیمی آن‌ها روی پست‌های شما حذف نخواهند شد. بنابراین اگر بعد از جست‌وجو موفق به پیداکردن آن‌ها نشدید، همچنان می‌توانید نظرات آن‌ها روی پروفایل خود را مشاهده کنید.

با کلیک روی پروفایل آن‌ها می‌توانید مانند روش اول متوجه شوید که توسط آن کاربر بلاک شده‌اید یا خیر.

نکته: اگر نمی‌توانید روی پست‌های کاربر مدنظر خود کامنت ارسال کنید، به معنای این نیست که بلاک شده‌اید؛ چرا که ممکن است آن کاربر ارسال کامنت برای پست‌های خود را غیرفعال کرده باشد.

روش سوم: پیام‌های شخصی خود را به کاربر مدنظر بررسی کنید

پیام شخصی در اینستاگرام

درست مانند کامنت‌ها، اگر توسط شخص دیگری بلاک شده باشید، اینستاگرام پیام‌هایی را که بین شما ردوبدل شده است، حذف نمی‌کند. درواقع، می‌توانید همچنان پیام جدیدی برای او ارسال کنید، هرچند که آن‌ها تحویل داده نمی‌شوند.

بنابراین از طریق پیام‌های شخصی و ضربه‌زدن روی پروفایل کاربران نیز می‌توانید وارد صفحه آن‌ها شوید. اگر هیچ پستی در صفحه آن‌ها وجود نداشته باشد، احتمالاً به این معنی است که شما بلاک شده‌اید.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه اگر نمی‌توانید تاریخچه چت خود را با آن شخص مشاهده کنید، نمی‌توان به‌طور قطع گفت که بلاک شده‌اید. مشکلات نرم‌افزاری نیز ممکن است در این زمینه دخیل باشند.

روش چهارم: دوباره شخص مدنظر را فالو کنید

بلاک‌کننده‌های خود در اینستاگرام را پیدا کنید!

اگر با انجام روش‌های ذکرشده توانستید به پروفایل شخص موردنظر دسترسی پیدا کنید و آن را ببینید، بهتر است بررسی کنید که آیا دوباره می‌توانید او را دنبال (فالو) کنید یا خیر.

اگر بلاک شده باشید، به‌هیچ وجه قادر نخواهید بود تا آن شخص را فالو کنید و با ضربه‌زدن روی دکمه «Follow» هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و همچنان این دکمه را مشاهده خواهید کرد.

روش پنجم: از دستگاه یا حساب دیگری کمک بگیرید

بلاک‌کننده‌های خود در اینستاگرام را پیدا کنید!

بهترین راه برای تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد دیگر، بررسی پروفایل آن‌ها با حساب دیگری است. بنابراین اگر حساب دیگری دارید، می‌توانید نام شخص مدنظر را جست‌وجو کنید یا از دوستان خود بخواهید که این کار را انجام دهند. اگر با حساب دیگر موفق شدید تا پروفایل او را ببینید، متأسفانه بلاک شده‌اید.

زمانی که توسط دیگران در اینستا بلاک می‌شویم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

در این شرایط، اینستاگرام تمامی لایک‌ها و کامنت‌های شما را در پست‌های بلاک‌کنندگان حذف می‌کند. همچنین دیگر نمی‌توانید آن‌ها را در پست‌ها و کامنت‌های خود تگ یا منشن کنید.

در رابطه با پیام‌های شخصی نیز اتفاقات زیر رخ خواهد داد:

  • پیام‌های قبلی شما همچنان در چت‌های بلاک‌کنندگان باقی می‌ماند، اما آن‌ها نمی‌توانند دوباره برای شما پیام بفرستند.
  • بلاک‌کننده همچنان می‌تواند هرچه را شما در گروه‌های مشترک خود ارسال کرده‌اید و می‌کنید، ببیند؛ هرچند اینستاگرام به آن‌ها این گزینه را می‌دهد که وقتی شما را بلاک می‌کنند، گروه مذکور را ترک کنند.
  • هر پیامی که برای آن‌ها ارسال می‌کنید، تحویل داده نمی‌شود - حتی اگر بعداً شما را از لیست بلاک خود خارج کند.

چگونه از بلاک خارج شویم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به واسطه آن‌ها، توسط دیگران بلاک شوید. البته این دلایل کاملاً شخصی است و نمی‌توان به آن‌ها اشاره کرد. با کمک روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد دیگر را بررسی کنید.

بااین‌حال، هیچ راه منطقی برای خارج شدن از لیست بلاک آن‌ها وجود ندارد، مگر اینکه خودشان این کار را انجام دهند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =