پیمان جبلی :صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست جمهوری/ دوری از آسیب‌های قبلی!

رئیس صداوسیما با اشاره به برگزاری مناظره‌های ریاست جمهوری بیان کرد که این مناظره‌ها قرار است به شکلی موثرتر و به دور از آسیب‌هایی که در دوره های قبل وجود داشت، برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،پیمان جبلی رئیس صداوسیما با اشاره به تدارک رسانه ملی برای انتخابات ریاست جمهوری در فرصتی ۵۰ روزه بیان کرد: شهادت آیت الله رئیسی یک فاجعه دردناک برای همه ما در کشور بود، در ساختار جمهوری اسلامی پیش بینی شده که در صورت فقدان رئیس جمهور قانونا باید انتخابات برگزار شود و مهلت ۵۰ روزه برای انتخابات وجود دارد.

چهار دهه است که تجربه چنین اتفاقی را نداشتیم

وی اضافه کرد: این کار بسیار بسیار مهم و بزرگی است و نه فقط صداوسیما بلکه کشور بیش از چهار دهه است که این تجربه را نداشته است. با این حال ما وظیفه خود دانستیم که از زمان حداکثر استفاده را داشته باشیم به ویژه با توجه به تجربه بسیار خوبی که همکاران ما در انتخابات مجلس توانستند به دست بیاورند، آمادگی برای فعالیت در حوزه انتخابات و نقشی که صداوسیما باید ایفا کند نیز وجود دارد.

جبلی تصریح کرد: همکاران ما هم عزم و اراده و جدیت لازم را دارند و هم شهادت آیت الله رئیسی این روحیه و انگیزه را در همکاران ما بیشتر کرده است تا ثابت کنیم به عنوان جزئی از اجزای حاکمیت در جمهوری اسلامی حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد که به برگزاری انتخابات پرشور کمک کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات عنوان کرد: روز اول خرداد ستاد انتخابات با حضور همه بخش‌های محتوایی، پشتیبانی و فنی اولین جلسه اش را تشکیل داد. سرپرست ستاد انتخابات منصوب شد و از همان روز با همه نهادهای برگزار کننده انتخابات در تعامل هستند. فکر می‌کنم به زودی هم جلسه مشترک ما و هیأت‌های اجرایی برگزار می‌شود. طبیعتاً انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس شورای اسلامی متفاوت است و باید طراحی متفاوتی برای انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم. امیدواریم با این آمادگی که در همکاران وجود دارد و ضرورت ملی که همکاران ما احساس می‌کنند این وظیفه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

برگزاری مناظره‌ها را خواهیم داشت

جبلی در پاسخ به برگزاری مناظره‌ها در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تمام برنامه‌ها را در این دوره از انتخابات برای چند هدف از جمله شناخت دقیق از نامزدها، افزایش مشارکت، کمک به انتخاب اصلح و هر اتفاقی که صداوسیما می‌تواند در آن مؤثر باشد، بررسی می‌کنیم. تا بتوانیم کاری استثنایی انجام دهیم یعنی کاری که باید ظرف یک سال انجام شود در ۵۰ روز به نتیجه برسانیم.

وی در پایان درباره قطعیت برگزاری مناظره‌ها بیان کرد: حتماً مناظره یکی از ساختارهای مهم در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است و به نظرم مناظره‌هایی را خواهیم داشت که به شکلی مؤثرتر و به دور از آسیب‌هایی که مناظره‌های ریاست جمهوری در دوره‌های قبل از آنها رنج می‌برد، برگزار می‌شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    2 0
    دیر نیست ؟!وقتی با این دستگاه عریض و طویل را به روزی انداخته اید که مخاطبانش را از دست داده به فکر افتاده اید؟! تازه بسیار بعید است که با آن طرز تفکر منجمد اصلاحی انجام بدهید