۰ نفر
۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
اسطوره رئال تصمیم به جدایی گرفت

طبق ادعای بیلد، رائول گونزالس به باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که در پایان فصل هدایت تیم دوم را رها کرده و قصد دارد مربیگری را در جای دیگر ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسپورت بیلد امروز نوشت که رائول گونزالس تصمیم گرفته است به ماجراجویی خود در کاستیا (تیم دوم رئال) پایان دهد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان سابق رئال مادرید که فصل قبل با کاستیا تا آستانه صعود به دسته دوم فوتبال اسپانیا پیش رفت ولی امسال اصلا خوب نتیجه نگرفت و به زحمت در دسته سوم ماندگار شد، تصمیم قطعی برای جدایی از رئال گرفته و می‌خواهد در آلمان مربیگری کند.

رائول که زمانی برای شالکه بازی می‌کرد، فوتبال آلمان را کاملاً می‌شناسد و به زبان آلمانی نیز راحت حرف می‌زند. موردی که باعث خواهد شد او سریع خود را با فضای فوتبال آلمان تطبیق دهد.

بیلد نوشته است که هنوز پیشنهادی رسمی از تیم‌های آلمانی به رائول نرسیده ولی برای او مهم نیست پیشنهاد از بوندسلیگا برسد یا دسته دوم فوتبال آلمان.

در واقع تجربه موفق ژابی در لورکوزن باعث شده تا توجه تیم‌های آلمانی به مربیان جوان اسپانیایی جلب شود. اخیرا ادعا شده بود هامبورگ خواهان جذب رائول است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =