جزئیات سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهانش به روایت سخنگوی دولت /مجوز پرواز داده بودند/باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته /خبر محرمانه ای نبود

علی بهادری جهرمی در خصوص سانحه بالگرد ابراهیم رئیس و همراهانش گفت: شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفتگویی با شبکه دو صداوسیما گفت: ما حدود ساعت ۲:۳۰ دقیقه متوجه سقوط بالگرد شدیم. البته آقایانی که داخل بالگرد بودند، زودتر متوجه شدند و ما که در تهران بودیم ساعت ۲ و نیم فهمیدیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، محمد مخبر نیز در پی وقوع سیل در مشهد به آنجا سفر کرده بود. ایشان هم رسیدند و با هم صحبت کردیم و نمی دانستیم که سقوط کرده یا فرود سخت بوده است و فقط مطلع شدیم که بالگرد نیست.

بهادری جهرمی گفت: محمد مخبر تیمی را فرستاد تا به همراه تیمی که در آنجا بودند، کار جستجو و تفحص را ادامه دهند. منصوری و وزیر بهداشت را هم به محل اعزام کردند؛ اما به من گفتند که به بقیه اعضای دولت اطلاع ندهیم و جلسه هیات دولت را برگزار کنیم. آقای رئیسی خیلی اصرار داشتند که در هر شرایطی نظم کاری حفظ شود.

او افزود: در انتهای جلسه هیات دولت به همه اعضا اطلاع دادیم و جلسه بحران برگزار شد.خبر محرمانه ای وجود نداشت و شرایط آب و هوایی موقع پرواز خیلی بد نبوده و مجوز پرواز داده بودند .

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که چرا هلیکوپتر بالا نرفته و داخل ابر یا مه رفته است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910670

برچسب‌ها