صحبت‌های سخنگوی پلیس درباره امنیت مراسم تشییع رئیس‌جمهور

سخنگوی فراجا از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: پلیس همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.

به گزارش خبرآنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان شهید خبر داد و اظهار کرد: از نخستین دقایق حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان فقیدشان، پلیس در صحنه حضور داشت و همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.

ایلنا در خبری نوشت:سردار منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه پلیس در آماده باش کامل به سر می بُرد، گفت: در تهران واحدهای اطلاعاتی، ضد تروریسم، چک و خُنثی‌سازی مواد انفجاری به همراه واحدهای واکنش سریع یگان ویژه، تمامی محدوده جغرافیایی برگزاری مراسم را تحت رصد داشتند.

وی تصریح کرد: پلیس ضمن برنامه‌ریزی کامل و با تعاملی پیوسته با سایر واحدهای امنیتی مستقر، به فضل و کرم الهی توانست امنیتی پایدار را برای مردم سوگوار فراهم آورد.

سخنگوی فراجا یادآور شد: این روند امنیت‌ساز در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در مشهد نیز با جدیت تداوم داشت و جا دارد از همکاری و همیاری مردم در این روزهای بزرگ و تاریخ ساز انقلاب و نظام اسلامی تشکر و قدردانی کنیم.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910883

برچسب‌ها