واکنش درویش به ویدیو جنجالی باشگاه استقلال

مدیرعامل پرسپولیس به ویدئویی که امروز توسط باشگاه استقلال منتشر شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان خواهد بود و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه و توقف استقلال برابر نساجی در مسابقه همزمان به صدر جدول صعود کند.

به گزارش ورزش سه، رضا درویش که برای تماشای این بازی در استادیوم آزادی حاضر شده است، در پاسخ به این سوال که آیا استرس دارد، گفت: استرس برای چه؟ بچه‌ها سرحال و قبراق هستند و آماده هستند که سه امتیاز را بگیرند.

او در واکنش به اینکه سرخ‌ها باید چشم به نتیجه بازی استقلال و نساجی داشته باشند، عنوان کرد: ما وظیفه‌مان این است که بازی‌هایمان را ببریم‌. مابقی دست خداست.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد ویدئویی که باشگاه استقلال در واکنش به کلیپ باشگاه پرسپولیس منتشر کرده و مدعی شده داوری‌ها به سود سرخ‌ها بوده است، گفت: ویدئویی که ما منتشر کردیم بر اساس صحبت‌هایی بود که کارشناسان داوری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی دارند. ما هیچ چیزی کم یا اضافه نکردیم. مردم قضاوت می‌کنند.

درویش در پایان در پاسخ به اینکه هواداران پرسپولیس درخواست تمدید قرارداد اوسمار را دارند، گفت: ما هم الحمدلله کارهایش را انجام می‌دهیم که بماند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =