بهترین سریال‌های رمانتیک کره‌ای سال ۲۰۲۴ تا امروز

با توجه به موفقیت چشمگیر سریال‌های عاشقانه و کمدی-رمانتیک کره‌ای، به نظر می‌رسد حالا بازیگران مطرح کره‌ای هم تمایل بیشتری به بازی در اینگونه سریال‌ها دارند؛ در اینجا با برخی از بهترین سریال‌های کره‌ای امسال در ژانر رمانتیک آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ ژانر «درام احساسی» این روزها به یکی از ژانرهای محبوب در سریال‌های کره‌ای تبدیل شده است، به ویژه کمدی‌های رمانتیکی که با اضافه کردن کمی طنز باعث جذب مخاطبانی از طیف‌های مختلف می‌شوند.

به گزارش فرادید؛ مجموعه کاملی از درام‌های احساسی محبوب، از «ملکه اشک‌ها» گرفته تا «دونده دوست‌داشتنی»، این روزها بینندگان کره‌ای و بین‌المللی را مجذوب کرده و به اولین انتخاب بسیاری از بازیگران تبدیل شده‌اند.

سریال کره‌ای «ملکه اشک‌ها» که پخش آن اواخر ماه گذشته به پایان رسید، مورد تحسین فراوان قرار گرفت و در صدر جدول رتبه‌بندی تمام درام‌های کره‌ای شبکه tvN نشست. بسیاری از بینندگان شیفتۀ داستان این سریال شدند؛ داستان هونگ هه-این (با بازی کیم جی-وون)، وارث نسل سومی یک کمپانی بزرگ و همسرش بک هیون-وو (با بازی کیم سو-هیون) که پسر یک کشاورز روستایی است.

در حالی که بیماری لاعلاج هونگ هه-این احساسات مخاطبان را برمی‌انگیزد، شیطنت‌های خنده‌دار خانوادۀ او یک جنبۀ مفرح و طنزآمیز نیز به سریال بخشیده است.

دوندۀ دوست‌داشتنی

در رتبۀ بعدی «دونده دوست‌داشتنی» بود که بعد از «ملکۀ اشک‌ها» مشعل را به دست گرفت و به سطح فوق‌العاده‌ای از محبوبیت رسید؛ به ویژه در بین بینندگان ۲۰ تا ۴۹ ساله. در این سریال ما داستان ریو سئون-جه (با بازی بیون وو-سئوک) را دنبال می‌کنیم؛ یک آیدل مشهور که در شرایط مشکوکی می‌میرد اما در یک شرایط معجزه‌آسا و فانتزی، کیم هه-یون، یکی از طرفداران پر و پا قر سئون‌جه، فرصت پیدا می‌کند تا به گذشته برگردد و آیدل محبوبش را از سرنوشت غم‌انگیزش نجات بدهد.

بهترین سریال‌های رمانتیک کره‌ای سال ۲۰۲۴ تا امروز

تماشاگران جوان به خاطر داستان‌سرایی قوی همراه با عنصر خارق‌العاده سفر در زمان مجذوب این سریال شدند. برای شش هفته متوالی، این درام کره‌ای در بین مخاطبان مرد و زن در گروه سنی ۲۰ تا ۴۹ ساله در تمام شبکه‌ها رتبه اول را کسب کرد.

موفقیت بین‌المللی این سریال نیز فوق‌العاده بوده و همچنان موقعیت شماره یک خود را در بین سریال‌های جدید کره‌ای در ۱۳۰ کشور حفظ کرده است.

رُک و راست

از میان درام‌های جذاب و رمانتیک کره‌ای همچنین می‌توان به سریال شبکه KBS۲ یعنی «جرأت کن عاشقم بشی» و «رُک و راست» از JTBC اشاره کرد که در حال حاضر در حال پخش هستند.

«رک و راست» دربارۀ یک یک مجری مودب و مهربان تلویزیون است که ناگهان به یک بیماری عجیب مبتلا می‌شود. تاثیر این بیماری این است که او تمام افکار خود را بدون محدودیت و بدون هیچ ملاحظه‌ای بیان می‌کند؛ این حالت باعث ایجاد اختلال در زندگی حرفه‌ای او می‌شود. اما از طرف دیگر «اون وو جون» یک فیلمنامه‌نویس برنامه‌های تلویزیونی است که فکر می‌کند حالت مخصوص سونگ کی باک می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. از همین‌جاست که همکاری این دو نفر آغاز می‌شود.

جرات کن عاشقم بشی

«جرات کن عاشقم بشی» هم یک کمدی عاشقانه است که رابطه بین یک پژوهشگر کنفوسیوسی و یک دختر علاقمند به هنر و طراحی را روایت می‌کند. شین یون بوک جوان (کیم میونگ سو) که بر اساس اصول سختگیرانه کنفوسیوس مانند خیرخواهی، عدالت، ادب، خرد و ایمان زندگی می‌کند، خود را در مقابل کیم هونگ دو (لی یو یونگ) با شخصیت بی‌خیال و بی‌قید می‌بیند.

غیر از ان سریال‌هایی که حال و هوای کمدی قابل لاحظه‌ای دارند، درام‌های احساسی جدی‌تر مانند «خانواده غیرمعمول» و «عاشقانه نیمه‌شب در هاگوون» هم نظرات مثبتی از بینندگان دریافت کرده‌اند.

عاشقانه نیمه‌شب در هاگوون

«عاشقانه نیمه‌شب در هاگوون» داستان عشق بین دو معلم را در یک آکادمی خصوصی به تصویر می‌کشد. سئو هی جین (جونگ ریو وون) با بیش از ۱۴ سال تجربه، معلمی آرام و مصمم است که وقتی شاگرد سابقش به عنوان همکار او به آکادمی می‌آید، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود.

«خانواده غیرمعمول» هم دربارۀ اعضای یک خانواده با قدرت‌های مافوق‌طبیعی است که به خاطر سبک زندگی مدرن، دچار افسردگی شده‌اند و دارند قدرت‌هایشان را از دست می‌دهند.

بهترین سریال‌های رمانتیک کره‌ای سال ۲۰۲۴ تا امروز

خانوادۀ غیرمعمول

خلاصه اینکه اگرچه پلتفرم‌های استریم همچنان به ارائه سریال‌های کره‌ای با موضوعات جدی و پیام‌های قوی ادامه می‌دهند، اما در حال حاضر ظاهرا تمایل بیشتری به درام‌های احساسی وجود دارد که ریشه در واقعیت دارند و تجربیات روزمره و عادی را در قالبی فانتزی یا طنزآمیز ارائه می‌دهند.

به همین خاطر است که آثاری مانند «روز خوبی برای سگ بودن» از شبکه MBC با بازی چا اون وو و «ماه در روز» با بازی کیم یانگ-دائه نیز با وجود آمار پایین مخاطبان داخلی، توجه بین‌المللی زیادی را جلب کرده‌اند و قراردادهای پخش را در چندین کشور به دست آورده‌اند.

بدیهی است که ترجیحات بازیگران محبوب کره‌ای نیز در حال حرکت به این سمت است. برای مثال بیون وو-سئوک بعد از درخشش در «دونده دوست‌داشتنی» به محبوبیت بین‌المللی زیادی رسیده و کانگ ته-او و لی ته-هوان نیز با دو سریال کمدی «مرکز تحقیقات سیب‌زمینی» و «DNA Lover» به تلویزیون بازخواهند گشت؛ اتفاقی که نشان‌دهنده علاقه فزاینده آژانس‌های بازیگری به کمدی‌های رمانتیک است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =