مجتبی محرمی: داشتم سکته می‌کردم، تلویزیون را خاموش کردم

هیجان بازی عجیب جمعه شب، اعجوبه فوتبال را به ورزشگاه شهید کاظمی کشاند تا بازیکن تکرار ناپذیر فوتبال ایران، امروز (شنبه) به خانه خود سری بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی محرمی درباره دلیل این حضور به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: آمدم به بچه‌ها بگویم که داشتند ما را سکته می‌دادند ولی دم‌شان گرم که بازی را در نهایت با پیروزی تمام کردند. کار خیلی سخت شد ولی انجامش دادند.
وی درباره بازی جمعه اضافه کرد: بازی را تا آخر ندیدم. داشتم سکته می‌کردم. سومین گل را که خوردیم تلویزیون را خاموش کردم. گفتم از آن روزها است و نمی‌توانستم بیشتر ببینم. نتیجه را بعدا که دوستان تماس می‌گرفتند فهمیدم. پرسیدم نتیجه چه شد؟ وقتی گفتند ۴ بر ۳، ابتدا فکر کردم ۴ به ۳ باختیم. بعد که گفتند با این نتیجه برده‌ایم. گفتم؛ «الکی می‌گی». فکرش را نمی‌کردم بازی را این طور چرخانده باشند. معلوم است خیلی خوشحال شدم.
از بزرگ فوتبال پرسپولیس درباره تساوی رقیب پرسیدیم و این که آیا ممکن است به تصور باخت پرسپولیس، غافلگیر شده باشند و آن طور که باید بازی نکرده باشند؟ او پاسخ داد: من اصلا این طور فکر نمی‌کنم قطعا آن ها هم همه تلاش خودشان را کردند ولی بهتر است فقط درباره خودمان صحبت کنیم. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. الان که سرنوشت دست پرسپولیس است به هیچ وجه نباید فکر و ذهن‌مان سمت حریف برود. رفتم سر تمرین و همین را هم به بازیکنان، به اوسمار، به پیروانی و به همه گفتم. پرسپولیس فقط باید جلو را نگاه کند. گفتم؛ داشتید ما را سکته می‌دادید، شما را به خدا این دو بازی را هم ببرید و کار را یکسره کنید.
مجتبی محرمی در پایان تصریح کرد: جو تمرین و حس و حال بچه‌ها خوب بود. این قدر تجربه دارند که بدانند؛ کار تمام نشده و دو بازی خیلی مهم و سخت داریم. آن‌ها را متحد و هم قسم دیدم. ان‌شاءالله روز آخر من هم به ورزشگاه می‌روم و با هواداران جشن قهرمانی می‌گیریم البته چشم تیم به هواداران است و باید با تمام توان حمایت‌شان کرد و انرژی داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =