۱۶ نفر
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان از روز دوشنبه تا پنجشنبه (۷ تا ۱۰ خردادماه) صاف تا قسمتی ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز(۶ خردادماه) با فعالیت سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی به‌ ویژه در مناطق غربی و نیمه شمالی استان در ساعات عصر و شب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا پنجشنبه (۷ تا ۱۰ خردادماه) وضعیت جوی استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد، در پاره‌ای نقاط به ویژه نیمه جنوبی و غربی استان گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک و در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

از فردا تا روز پنجشنبه روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ خردادماه) صاف تا قسمتی ابری، از بعداز ظهر وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۸ خردادماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =