دادگاه رسیدگی به پرونده یک شرکت خودرویی برگزار شد

شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سلمان‌ جورابراهیمیان برای رسیدگی به کیفرخواست متهمان پرونده شرکت خودرویی آذویکو به صورت علنی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرآنلاین، شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برای رسیدگی به یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی مطرح در مجتمع قضایی رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل جلسه داد. قاضی جورابراهیمیان پس از اعلام رسمیت دادگاه و تأکید بر مفاد قانونی مطابق با آئین دادرسی کیفری، متهمان این پرونده را در مجموع ۶ شخص از جمله ۵ فرد حقیقی و یک شخص حقوقی اعلام کرد.

تسنیم در خبری نوشت:در این جلسه مومنی به عنوان نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت.

نماینده دادستان بیان کرد: اتهام متهمان این پرونده مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق پیش‌فروش خودرو به مبلغ ۴۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ۳۹۷ هزار ریال است.

وی در رابطه با پرونده متهمان شرکت خودروسازی آذربایجان خودرو مشهور به آذویکو گفت: این کیفرخواست براساس شکایت ۸۷ نفر از شکات صادر شده است.

پس از قرائت متن کیفر خواست، تفهیم اتهام در خصوص برخی از متهمین صورت گرفت و برای یکی از متهمان پرونده که متواری است به‌دلیل عدم حضور وکیل، وکیل تسخیری تعیین شد.

بر اساس تصمیم رئیس شعبه ۱۵ کیفری یک استان تهران، این دادگاه علنی در جلسه بعدی نیز ادامه خواهد داشت که طی آن متهمان به طرح دفاعیات خود می‌پردازند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =