۰ نفر
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
آغاز خرید تضمینی گندم در استان سمنان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از آغاز خرید تضمینی گندم از غرب این استان شهرستان گرمسار خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی با بیان اینکه برآورد خرید به میزان ۸۵ هزار تن گندم در استان سمنان پیش بینی می شود افزود : برداشت گندم مانند سال های گذشته از شهرستان گرمسار در غرب استان آغاز و در مرحله آخر در شرق استان شهرستان کالپوش خاتمه می یابد.

تحصیلی افزود : این اداره کل جهت تحویل در امر خرید گندم کشاورزان تمام تلاش خود را برای حمایت از گندمکاران محترم به کار بسته است ، از این رو ۳۲ مرکز خرید تضمینی گندم در سطح هشت شهرستان استان مستقر شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از تجهیز همه این مراکز خرید تضمینی به زیرساخت‌های لازم خبر داد وافزود: ۶۴ نفر به‌عنوان عاملین تشخیص و ذی‌حساب به این ۳۲ مرکز معرفی شدند که فرآیند خرید و پرداخت بهای گندم به کشاورزان به‌موقع انجام شود.

تحصیلی ضمن تاکید بر افتتاح حساب کشاورزان نزد بانک کشاورزی و ثبت و بروزرسانی اطلاعات ایشان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ، از آنان خواست در هنگام تحویل محموله خود به مراکز خرید تضمینی کارت ملی و شماره حساب خود رانیز به همراه داشته باشند .

همچنین مدیرکل غله استان بیان کرد: قیمت پایه گندم معمولی به ازای ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد افت غیر مفید ۱۷۵ هزار ریال تعییین گردیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =