چراغ سبز حزب موتلفه به کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری هم مانند انتخابات اخیر مجلس شاهد تکثر خواهیم بود و کاندیداهای انقلابی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به فعل و انفعالات جریان‌های سیاسی برای انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: کسی که بتواند با همان مشی مردمی مسائلی که در پیش رو دارد را مانند آقای رئیسی حل بکند، مورد استقبال توده های مردم و گروه های سیاسی قرار خواهد گرفت.

وی در گفتگو با فارس، افزود: گروه های سیاسی صرفا نقش معرفی کننده افراد برای انتخابات را برعهده دارند و مردم نقش تعیین کننده در این رابطه را دارند و تصمیم نهایی را خواهند کرد.

بادامچیان تصریح کرد: در جلسه انتخاباتی اخیر شورای وحدت و حزب موتلفه هم همین موارد مطرح شد و باید بگویم هنوز وارد مصداق ها نشده ایم و حول گفتمان مباحث پیش می رود.

وی در ادامه گفت: به نظر بنده باید فردی بیاید که پشتوانه مردمی داشته باشد و اهل نگاه تحولی باشد و با برنامه دقیق برای مشکلات اقتصادی و با یک نگاه اجرایی وارد انتخابات شود.

وی یاد آور شد: به صورت کلی ما باید بعد از ثبت نام افراد و بعد از اعلام نهایی اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان وارد بررسی مصادیق و اشخاص شویم.

بادامچیان با اشاره به فعالیت های جریان های اصول گرایی برای انتخابات پیش رو گفت: تا به امروز حدود ۲۰ نفر از اصول گرایان قصد نام نویسی دارند و نامشان مطرح است ولی باید بگویم همه شان نام نویسی نخواهند کرد و در نهایت فکر می کنم ۸ نفر از این ها ثبت نام می‌کنند.

وی افزود: ما در انتخابات ریاست جمهوری هم مانند انتخابات اخیر مجلس شاهد تکثر خواهیم بود و کاندیداهای انقلابی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بادامچیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا موتلفه با لاریجانی صحبتی کرده یا نه گفت: هنوز صحبتی صورت نگرفته و باید ببینیم آیا ایشان اصلا ثبت نام خواهد کرد یا نه! ولی اگر آقای لاریجانی ثبت نام کرد آن وقت با ایشان مذاکره خواهیم کرد و فضا را درباره ایشان بررسی می کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912146

برچسب‌ها