قشقاوی رئیس شعبه ۱۱مجلس شد /ریاست شعبه ۲ به نماینده نزدیک به زاکانی رسید /نماینده اقلیت زن دبیر اول شعبه ۵ شد

انتخابات هیات رئیسه شعبه ۱۱ مجلس برگزار شد که براساس آن حسن قشقاوی به ریاست این شعبه برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخابات هیأت رئیسه شعبه ۱۱ مجلس دوازدهم عصر امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ماه) در محل جلسه این شعبه، برگزار شد که بر این اساس آرای ماخوذه، حسن قشقاوی به عنوان رئیس و همچنین رحیم کریمی و شارلی انویه تکیه به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۱۱ انتخاب شدند.

بنابر گزارش خانه ملت، همچنین نادرقلی ابراهیمی و علی کرد نیز به عنوان دبیران اول و دوم و الهام آزاد به عنوان سخنگوی شعبه ۱۱ انتخاب شدند.

همچنین احمد انارکی محمدی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و الهام آزاد به عنوان عضو علی‌البدل این کمیسیون و علیرضا سلیمی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۱ تعیین شدند.

باقرزاده رئیس شعبه ۵ مجلس شد

انتخابات هیأت رئیسه شعبه ۵ مجلس دوازدهم عصر امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ماه) در محل جلسه شعبه ۵، برگزار شد که براین اساس آرای ماخوذه، علی اصغر باقرزاده به عنوان رئیس و همچنین امید کریمیان و سلام ستوده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۵ انتخاب شدند.

همچنین بهشید برخوردار و منصور علیمردانی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رحمت الله نوروزی به عنوان سخنگوی شعبه ۵ انتخاب شدند.

همچنین فرشاد ابراهیم پور نورآبادی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، منصور علیمردانی به عنوان عضو علی البدل این کمیسیون و محمدمهدی شهریاری به عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۵ تعیین شدند.

ریاست شعبه ۲ به نماینده نزدیک به زاکانی رسید

انتخابات هیأت رئیسه شعبه دو مجلس دوازدهم عصر امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ماه) در محل جلسه شعبه ۲، برگزار شد که بر اساس آرای ماخوذه، مالک شریعتی نیاسر به عنوان رئیس و همچنین فرهاد بشیری و جبار کوچکی‌نژاد به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دو انتخاب شدند.

همچنین سید اسماعیل حسینی و سالار مرادی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان سخنگوی شعبه دو انتخاب شدند.

همچنین محسن بیگلری به عنوان عضو اصلی و سالار ولایتمدار (آبنوش) عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و محسن زنگنه به عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه دو تعیین شدند.

رضایی کوچی رئیس شعبه ۱۰ مجلس شد

انتخابات هیأت رئیسه شعبه ۱۰ مجلس دوازدهم عصر امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ماه) در محل جلسه این شعبه، برگزار شد که براین اساس آرای ماخوذه، محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس و زهرا سعیدی و حاکم ممکان به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۱۰ انتخاب شدند.

همچنین عباس قدرتی و جمشید قائم مقام نیز به عنوان دبیران اول و دوم و مصطفی پوردهقان به عنوان سخنگوی شعبه ۱۰ انتخاب شدند.

همچنین احمد جباری به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و علیرضا زندیان به عنوان عضو علی البدل، و همچنین به سید فرید موسوی عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۱۰ تعیین شدند.

ابراهیم عزیزی رئیس شعبه ۳ مجلس شد

انتخابات هیأت رئیسه شعبه ۳ مجلس دوازدهم عصر امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ماه) در محل جلسه این شعبه، برگزار شد که براین اساس آرای ماخوذه، ابراهیم عزیزی به عنوان رئیس و همچنین فتح الله توسلی و فاطمه محمدبیگی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه ۳ انتخاب شدند.

همچنین محمد خوش سیما و حمیدرضا عزیزی فارسانی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و احسان عظیمی راد به عنوان سخنگوی شعبه ۳ انتخاب شدند.

همچنین فتح الله توسلی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و اردوان اکبرپور به عنوان عضو علی البدل، و همچنین به احد آزادی خواه عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه ۳ تعیین شدند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912308

برچسب‌ها