احیای ۶۶ واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری از دستاوردهای رئیس‌جمهور شهید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: احیای ۶۶ واحد اقتصادی این استان از مهم‌ترین دستاوردهای رئیس‌جمهور شهید در این راستان به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی با اعلام این خبر تأکید کرد: احیای این واحدهای اقتصادی در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه فعالیت و ایجاد رونق اقتصادی از جمله اقدام‌های ماندگار رئیس‌جمهور شهید در این استان است.

وی افزود: احیای واحدهای تولیدی راکد، نیمه‌راکد و واحدهایی که با تسهیلات بانکی راه‌اندازی و به حال خود رها شده بود، یکی از راهبُردهای مهم و مورد تأکید آیت‌الله رئیسی برای ایجاد رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بود.

منزوی تصریح کرد: برای فعالیت دوباره این واحدهای راکد و نیمه‌راکد در چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی یادآور شد: با بازگشت دوباره این واحدهای اقتصادی به چرخه فعالیت زمینه اشتغال ۶۲۳ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به احیای سالانه ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه‌راکد در استان اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده احیای ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در دستور کار این استان قرار دارد.

وی گفت: نهضت احیای واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی در دولت سیزدهم با تأکید و نگاه مثبت رئیس‌جمهور شهید برای نخستین بار با ایجاد یک واحد مجزا شکل و رنگ جدید و مناسبی به خود گرفت.

منزوی رصد واحدهای احیا شده برای ادامه کار و فراهم بودن شرایط تولید را ضروری اعلام و تأکید کرد: تمامی همت و تأکید دولت سیزدهم در خصوص احیای واحدهای راکد، پرداخت تسهیلات ویژه از سوی صندوق کارآفرینی اُمید و برخی از بانک‌های دیگر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =