۰ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
عاملان تیراندازی در عروسی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری عاملان تیراندازی در یک عروسی در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ علیرضا شائینی در گفت وگویی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام تماسی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک جشن عروسی و متواری شدن متهمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهمان با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کردند و پس از ایجاد رعب و وحشت مهمانان از محل متواری شدند.

سرهنگ "شائینی تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی یگان امداد شاهرود با انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی و در کمتر از ۲ ساعت آنها را در یکی از تفرجگاه های شهرستان دستگیر کردند.

شائینی اظهار داشت: متهمان که ۲ نفر مذکر بودند به بزه ارتکابی اعتراف و به همراه یک قبضه سلاح شکاری از نوع وینچستر به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس شهرستان شاهرود با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین مردم تمام توان خود را به کار می گیرد، خطاب به شهروندان گفت: استفاده از سلاح گرم ممنوع است و هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =