خبر گزاری ایلنا نوشت :

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذالنور جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنانی در دانشگاه پردیس قم با اشاره به خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد گفت : در قضیه وزیر اطلاعات و قهر 11 روزه آقای رئیس جمهور، خود آقای احمدی نژاد به رهبری گفت اگر من نتوانم با وزیر اطلاعات کار کنم، می‌توانم استعفا بدهم یا نه؟ که رهبری هم به آقای احمدی نژاد فرمودند می‌توانی استعفا بدهی؛ بعد رئیس جمهور می‌گوید من رفتم 11 روز در خانه نشستم تا فکر کنم استعفا بدهم یا نه، که البته من این کار آقای احمدی نژاد را درست نمی‌دانم؛ اما با تمام این احوال، رئیس جمهور بعد از 11 روز در تلویزیون حاضر شد و گفت رابطه من با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؛ که البته من به این سخن آقای احمدی نژاد انتقاد کردم و گفتم رابطه با رهبری فراتر از رابطه عاطفی پدر و فرزندی است، چون چه کسی گفته پدر همیشه درست می‌گوید؟ رهبری در جایگاهی است که مشروعیت همه ارکان نظام با اوست .

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدا IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    44 12
    با تشکر از حجت الاسلام ذوالنور که روشنگری فرمودند. چون ما شنیده بودیم مقام معظم رهبری در جواب جناب رییس جمهور فرموده بودند : "اگر میتوانی استعفا بده" . و 11 روز طول کشید تا اقای رییس جمهور متوجه شوند که جمله معروف "ما میتوانیم" قابل تعمیم به هر فعل و تصمیمی نیست و نخواهد بود. ظاهرا راوی یک "اگر" اضافه نقل کرده بود که کلی مفهوم صحبت و ماجرا را عوض میکرد .
  • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    22 3
    برای کسی که یقین دارد این همه زمان لازم است
  • بدون نام CA ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    29 4
    یک سؤال از آقای ذوالنور. گفته اید رهبری با پدر قابل مقایسه نیست، چون پدر ممکن است درست نگوید. موضوع که رهبری جایگاهی بالا دارد درست، اما این جمله شما یعنی قرار دادن رهبری در کنار خدا و 14 معصوم