یکی از نمایندگان اصلاح​طلب مجلس، همه را به حضور پررنگ در انتخابات تشویق کرد.

به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا خباز در نطق امروز خود با بيان اينکه مردم شريف ايران و دستگاه​هاي نظارتي و اجرايي در معرض آزمون بزرگي قرار دارند، گفت: بايد زمينه مشارکت حداکثري مردم فراهم شود تا زمينه ثبات در کشور فراهم آي. اين کار نيازمند اخلاق اسلامي و حضور کانديداهاي همه جناح​ها و پرهيز از دروغ و شايعه پراکني است که اين روزها بازار داغي دارد و با تاسف روز به روز رونق مي يابد.
به گفته وي، اگر هدف از نمايندگي، يک خدمت اسلامي است؛ پس چرا به ابزارهاي شيطاني آلوده مي​شود؟
عضو فراکسيون اقليت در ادامه از همه شخصيت​هايي که در سربلندي نظام و پويايي مجلس مي​توانند نقش مهمي ايفا کنند، دعوت کرد تا در اين انتخابات شرکت کنند.
نماينده کاشمر با اشاره به اينکه احمدي​نژاد در يکي از سخنراني​هايش گفته بود اگر بي عدالتي​اي ديديد چنان فرياد بزنيد که صدايتان به گوش من برسد، گفت: آيا صداي فرياد کشاورزان ناتوان که هزينه گاز و انرژي​اشان بالا رفته و کود و سم به دستشان نمي​رسد و دولت محصولاتشان را خريد تضميني نمي کند، به گوشتان نمي​رسد؟ آيا صداي 6.5 ميليون جوان بيکار را نشنيده​ايد؟ صداي فرياد معلمان مظلوم که به خاطر تعطيلي پنجشنبه، نگران وضع تحصيلي شاگردانشان هستند، را نمي​شنويد؟ صداي متحصننان مقابل مجلس و کارگران اخراجي را نمي​شنويد؟ آيا فرياد عدالت​خواهي توليد کنندگان که يارانه​اشان را نداديد را هم نمي​شنويد؟ صداي خرد شدن استخوان​هاي مستضعفين زير بار تورم بيش از 20 درصدي را چطور؟
خباز در ادامه گفت که انتظار مي​رود دولت به اين موارد توجه کند.
وي در پايان در واکنش به شرايط پيراموني عليه ايران، اظهار داشت: مردم ايران در مقابل تحريم، فرزند «رمضان»اند و در مقابل تهديد، فرزند «عاشورا». بدانيد که اين تحريم​ها و تهديد​ها، اثري ندارد. آزموده را آزمودن خطاست.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    33 3
    خودتان كرديد حالا ؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    28 4
    چی گفتی؟!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    74 3
    استخوانهای مردم صدا ندارد که خردشدنش را بتوان شنید وقتی من جوان تازه ازدواج کرده توان خرید یک کیلو گوشت را از زمان ازدواج نداشتم استخوانی ندارم که خرد شود
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    43 6
    زماني كه قانون تصويب مي كنيد و راي مي دهيد كجايي شما
  • امیر IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    91 2
    آقای ... تا حالا با حقوق 350 هزار تومانی رفتی تو فروشگاه پروتئینی و نتونی چیزی برای زن و بچت بخری ؟ تا حالا رفتی تو میوه فروش و نتونستی خرید کنی ؟ تا حالا شده برای بجه مریضت مجبور بشی قرض کنی و خجالت بکشی تازه داروش پیدا نکنی ؟ تا حالا شده شبا از فکر و خیال بدبختی خوابت نبره ؟ تا حالا شده اشک بچتو وقتی چیزی میخواد که حقشه و تو نمیتونی براش تهیش کنی ببینی و اتیش بگیری . تا حالا شده بخوای بمیری و شرمندگی همسرتو جلوی بجه هات نبینی ؟ حقیقت همش . اینجا سومالی نیست ، فلسطین نیست ، لبنان نیست ، عراق نیست ، ایرانه . ای خدا چطوری میشه این همرو دید و دم نزد . چطوری میشه این همه رو دید و هنوزم خندید . اونم چه خنده ای .
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    26 2
    خبر آنلاين چرا هر چي نظر ميدم نميزاري ؟؟؟؟؟ فك نكنك حرف هاي غير معقولي زده باشم كه نزاري ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    56 6
    نزدیک انتخابات ازاین حرفها میزنید :تا حالا کجا بودید
  • بدون نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    41 4
    حضرتعالی در مجلس حضور داشتید و هیچ اظهار نظری نمیفرمودید!!!!!خوبه انتخابات نزدیک شد یاد موکلینتون بیفتید !!!!!!
  • بدون نام MY ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    29 4
    حالا چرا بیکباره 50% به نرخ تورم تخفیف داده؟ فکر کنم تورم بیش از 40% هست
  • مصطفی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    24 1
    سرویس چی سیاسی: نظر منو نذاری، اینقدر می نویسم تا اعصابت داغون بشه گردش آزاد اطلاعات یعنی هر کسی، نظرشو راحت و بدون سانسور بگه! بذاریا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مصطفی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    5 6
    احسنت بر خباز! خبر آنلاین: نکنه با خباز دشمنی چیزی داری که تعریف منو نمی ذاری ازش؟