سفیر سابق ایران در مکزیک و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دو چهره مشهوری بودند که برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کردند.

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی برای ثبت نام نامزد‌ها چهره‌های شناخته شده تر به ستاد انتخابات کشور مراجعه و اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.
 
امروز چهارمین روز ثبت نام از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس است و تنها دو روز تا پایان مهلت قانونی ثبت نام باقی مانده است.
نام
سمت پیشین
اظهار نظر در هنگام ثبت نام
حسین مظفر
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
احتمال دارد از طریق لیست جبهه متحد اصولگرایان وارد عرصه انتخابات مجلس نهم شوم/انتظارات جبهه پایداری را به‌حق نمی‌دانم. این‌که ادعای خواستن سهمیه بیشتر مطرح شود و بین اصولگرایان زاویه شکل بگیرد درست نیست.
محمد حسن قدیری ابیانه
سفیر سابق ایران در مکزیک
 ‌هدف من با توجه به تجریبات کاری و تحصیلی که داشته‌ام این است که تقویت نظام را در مجلس در موضع جدید دنبال کنم/ من به عنوان اصولگرای مستقل به میدان می‌آیم و امیدوارم که احزاب اسلامی و اصولگرا اگر مایل بودند از من حمایت کنند.
حجت‌الاسلام محمد شاهی‌عربلو
نماینده دوره‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی
من 5 هدف اصلی "مساوات در اشتغال، مساوات در آموزش، اصلاح وضعیت بهداشت و درمان کشور، کمک به ورود جوانان به عرصه مدیریت و همچنین تهیه و تدوین طرحی در مجلس نهم مبنی بر اینکه مدت نمایندگی در مجلس از دو دوره بیشتر نشود" را در مجلس نهم دنبال خواهم کرد/من از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهم شد.
اقبال محمدی
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس هشتم
به عنوان یک اصلاح طلب مستقل در انتخابات شرکت خواهم کرد.
 /27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =