روزنامه کیهان نوشت:

پاسخ تمسخرآمیز خاتمی به نامه کسی که ادعا می کند در زندان اوین بازداشت بوده، محافل ضد انقلاب را عصبانی کرد.
نویسنده نامه ادعا کرده بود در بند 209 تحت فشار و شکنجه بوده و داستان آن را نوشته است. به گزارش «کلمه» او در ابتدای نامه خود به خاتمی نوشته بود «آقای خاتمی عزیز، بعضی خاطرات برای آدم همیشه یک راز می مانند. رازهایی که تو ناگزیر از سرکوب آن ها هستی. مترصد فرصتی بودم تا داستانی را که برای من از این رازهاست به شما هدیه کنم و چه فرصتی مناسب تر از سالروز تولد شما. تقدیم به شما که محرم رازها و دردهای مایید». اما خاتمی در پاسخ به او می نویسد که شما فرد خلاقی هستید و با مطالعه آثار ادبی، نویسنده خوبی می شوید! خاتمی در پاسخ، متن نوشته شده را جذاب توصیف کرده و می نویسد: آنچه در خور توجه است اینکه شما علاوه بر روشن بینی، تعهد و پایداری در خور تحسین که هزینه آن را نیز با بزرگواری پرداخته اید، دارای قریحه ای خوب در هنر و خلاقیت های هنری هستید که اگر انشاالله نسبت به تعمیق و بسط آن اهتمام کنید می توانید آثار ارزنده ای را نیز داشته باشید. مطالعه آثار ادبی نویسندگان و داستان نویسان و خواندن رمانهای سنگین و آغاز کردن با نوشتن داستانهای کوتاه انشاالله می تواند منشا پدید آمدن آثار ارزنده خواهد بود!
گفتنی است هر چند از این قبیل نامه های جعلی که نویسنده بی نام و نشان ادعا می کند مورد شکنجه واقع شده، در فضای مجازی فراوان منتشر می شود اما پاسخ خاتمی باعث کلافگی عناصر ضد انقلاب شده است چنان که پایگاه اینترنتی خودنویس ذیل این خبر و از قول کامنت های مخاطبان نوشت: خاتمی لابد فکر کرده طرف واسه اش قصه نوشته! رئیس مون خاتمی بود که وضعمون این جوری شد.... ربطش را باید از خود خاتمی پرسید؛ به هر حال نقشش را آن قدر خوب بلد بود که من یکی را 4 سال، بعضی از دوستانم را 8 سال و ظاهرا بعضی های دیگر را مادام العمر فریب داده است... وای بر ما که امید و حامی جنبشمون خاتمی و هاشمی باشه.
/17217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    8 1
    متنو كامل بخونيد نوبسنده شرح بازداشتش را در قالب داستان نوشته
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    37 1
    ما چرا وقتی میایم تو خبرآنلاین باید همش کیهان بخونیم؟؟؟؟!!!!
  • بدون نام US ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    31 1
    کیهان روایت زیاد میگه. همش هم یه شکله با یک نتیجه
  • مجيد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    35 1
    دوستان عزيز خبرآنلاين چرا مطالب روزنامه كيهان رو باز تاب ميدين.ما اگه بخواهيم با نظرات دوستان كيهاني آگاه بشيم ميريم فارس و كيهان و رجا نيوز و...ميخونيم. راستي پاسخ خاتمي بسيار فني و ديپلماتيك بود.
  • بدون نام NL ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    24 1
    عاقبت نفهميديم از نظر كيهان خاتمي ادم خوببيه يا اينكه جاسوس اسرائيل و امريكا و سر سرپرده جين شارپه؟
  • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    27 1
    کیهان حسودیش شده چرا یک نفر ادم گیر نمیاد از اون تعریف کنه
  • مزدك IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    40 1
    اقاي كيهان اگر به اين اقا كه 8 سال رييس جمهور بوده احترام نميزاري حرمت اون 25 ميليون نفر رو نگه دار .يعني چي پاسخ تمسخر آميز!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    13 2
    روزنامه کیهان به دنبال رساندن پیام آخر این مقاله است که : " وای بر ما که امید و حامی جنبشمون .... " خداوند همه را به راه راست هدایت کند. انشاالله
  • ... IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    13 2
    اینو میگن سیاست و بصیرت درود بر او
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    23 1
    شما که همین خاتمی رو هم طاقت نمیارید