هویت کشته شده های تیراندازی در شهر تگزاس مشخص شد. آنها ایرانیان مقیم آمریکا بودند.

به نوشته روزنامه خراسان، یک ایرانی مقیم ایالت تگزاس آمریکا که بانک خانه اش را مصادره کرده بود در شب کریسمس همسر سابق و فرزندان خود را به ضرب گلوله کشت. به گزارش سایت شبکه دبلیو اف ای ای تگزاس این فرد عزیز یزدان پناه نام دارد که مقیم حومه شهر دالاس ایالت تگزاس است. این مرد 56ساله در شب کریسمس لباس بابانوئل به تن کرد و به آپارتمان همسر سابق خود رفت. زمانی که همسر سابق او و فرزندانش در حال بازکردن هدایای کریسمس بودند به سمت آن ها تیراندازی کرد و آن ها را به قتل رساند. سپس با شلیک تیر خودش را نیز کشت.

پیش از این خبرآنلاین (جزئیات بیشتر این تیراندازی را اینجا ببینید)  از این تیراندازی نوشته بود. آن زمان هنوز هویت این کشته شده ها مشخص نشده بود. هرچند که یکی از کاربران خبرآنلاین برای همین خبر نوشت که این کشته شده ها همگی ایرانی و اهالی آباده شیراز بوده اند. اما خبر تایید شده و قابل انتشاری در این زمینه وجود نداشت.


گفته می شود که یزدان پناه در معاملات املاک فعال بوده و سال گذشته به دلیل پرداخت نکردن به موقع اقساط خود، بانک خانه اش را مصادره کرد. پس از این جریان همسرش فاطمه رحمتی از او جدا شد و همراه فرزندان وی نونا، نازی و علی به یک آپارتمان نقل مکان کردند. گفته می شود درجریان این تیراندازی که مردم محل و پلیس را به وحشت انداخت 7نفر از جمله همسر، فرزندان و دوستان ایرانی یزدان پناه کشته شدند.
پلیس پس از آن از جریان کشته شدن نونا و مادرش با خبر شد که نونا با یکی از دوستانش در صفحه فیس بوک در آن شب قرار گذاشته که عید را به هم تبریک بگویند اما نونا اقدامی در این مورد انجام نداده بود و دوست وی از این بابت نگران شده بود و در هنگام پیگیری موضوع متوجه کشته شدن نونا شد. فاطمه- مادر نونا- نیز به مدت 4سال در یک شرکت کار می کرد. او همیشه در ساعت 8 در محل کار خود حاضر بود و اصلا سابقه دیرآمدن به محل کار را نداشت اما در روز حادثه همکاران او متوجه غیبتش شدند و وقتی به آپارتمان او مراجعه کردند متوجه این تراژدی خونین شذند.
آلیسون بایوم یکی از دوستان یزدان پناه در این مورد گفته است که او یک مرد آرام و خوبی بود و او نمی تواند باور کند که دوستش دست به چنین جنایتی زده است.

گزارش تصویری مرتبط با این تیراندازی و قتل را اینجا ببینید.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    35 13
    ولی خودمونیم اگه اینجا بود یه محله رو می کشت...
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    29 45
    از اونجایی که ایرانی بوده هیچی ازش بعید نیست...هر جا میریم مایه ننگیم
    • وحیذ IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      5 14
      خودت وبا ایرانی های عزیز قاطی نکن
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    8 36
    خوبه والا شده مث شاهزاده هاي محترم كه از خوشيه زياد خودكشي ميكنن بعدم ميگن خدا بيامرزدش :))
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    4 7
    وقتی همه شرکت کننده های مهمانی کشته شدن کی این ماجرا رو تعریف کرده ؟ از کجا معلوم ساختگی نباشه ؟
  • بدون نام SY ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    7 10
    حادثه به نظر من خيلي مشكوك بنظر مي رسد البته اين احتمال است، چند ماهي است كه سعي مي شود ايران وايراني را در دنيا مردمي منفي وغير منطقي وتروريست و...معرفي كنند فكر مي كنم اين هم يكي ديگر از شگردها است بايد دقت كرد، البته شكي نيست كه ما هم اب به اسياب اين جو سازي ها مي ريزيم با خطاهاي خودمان (بي اخلاقي فوتبال را كه يادتان هست)،نتيجه هم اين مي شود كه ما ايرانيان عموما مشكل ساز هستيم لذا يكجوري بايد ادب شويم انهم توسط كساني كه خودشان منشأ بحران سازي در دنيا هستند ، على اي حال تامل در خبر وعوامل اصلي حادثه بهتر است بخصوص هم ظاهرا قاتل خودكشي كرده!!!؟.
  • Ali IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    28 1
    البته اگه عزیزان دقت کنن ! خونش توسط بانک مصادره شده ! پس خوشی زیر دلش نزده! اگه بنده خدا اوضااعش روبه راه بود زنش ازش طلاق نمی گرفت
    • amir IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      4 34
      اوضاع کشورهای غربی خیلی خراب شده از نظر اقتصادی ، 3تا از فامیل هامون بخاطر گرانی بیش از حد از اروپا فرار کردند اومدند ایران ، میگفتند تنها کشوری که الان امنیت اقتصادی داره ایران هست ...
  • نادر IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    18 7
    همه دنیا به اختراع هاشون افتخار میکنند ما به ادم کشامونیا قاچاقچیامون
    • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      2 19
      درسته که از لحاض پیشرفت و تکنولوژی خیلی جلوتر از بقیه کشورها هستن اما اگه دقت کنی می بینی بیشترین قتلها تو آمریکا اتفاق میافته
  • ايراني IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    3 5
    با سلام به هر حال موضوع مشكوك است. من در سايت هاي خبري امريكايي خوندم كه دو اسلحه در خانه بوده كه از هر دو شليك شده و به بعضي از جنازه ها از هر دو تفنگ گلوله خورده است. يكي از اسلحه ها در كنار عزيز يزدان پناه و ديگري در كنار يكي ديگر از كشته شدگان بوده است. نكته ديگر اينكه همسايه ها صداي گلوله نشنيده اند در حالي كه در خانه صدا خفه كن پيدا نشده است. در ضمن سه نفر از كشته شدگان بعد از عزيز وارد خانه شده اند.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    20 2
    آقا یا خانم بدون نام چون که آمریکا یه کشور مهاجر پذیره و توش از هر قومیت و ملیتی هست به خاطر همین قتل و جنایت زیاده ولی با اینحال یه یک صدم ایران هم نمیرسه علی الخصوص در مورد تجاوزهای گروهی که فقط تو ایران اتفاق می افته