خبرگزاری ایرنا به توصیف های جالبی از سفر رئیس جمهور به استان ایلام پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری جمهوری اسلامی در یک گزارش و خبر درباره سفر استانی دولت به ایلام نوشت: 
  • ' آلامتو '، ' ماه سبذان'، 'ماداکتو '، سرزمین کوهستان و طلوع آفتاب در غربی ترین نقطه ایران لحظه ها را در انتظار طلوع مهرورزی دولت عدالت محور به شماره نشسته است. 
  • چند روزی است که خبر ورود هیئت دولت و رئیس جمهور به سرزمین باستانی 'تمدن 11 هزار ساله ایلام' دهان به دهان می چرخد تا در امواج باد گوشه گوشه را از عطر دل انگیز عدالت محوری و مهرورزی برای برداشتن گام های بلند محرومیت زدایی لبریز کند. 
  • همه مردم استان اکنون امیدوارند که در دوران خدمت گذاران بدون منت و با عدالت مهرورزی، شاهد شکوفایی همه استعدادهای نهفته مادی و معنوی در ایلام باشند.
  • مردم ایلام امروز ( چهارشنبه ) که بار دیگر میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت هستند از اکنون با زبان شیرین کردی به لهجه ایلامی پیغام خوش آمدگویی را نثار همه شیفتگان خدمت و دوستداران آبادانی این دیار خون رنگ می کنند: 'وه سرزمین ایلام خووش هاتن، قدمتان و بان چاو ' (به سرزمین ایلام خوش آمدید، قدمتان بر روی چشم) 
  • سرمای هوا اثری در اراده مردم ایلام برای استقبال از رییس جمهور و هیات دولت نداشته است. اقشار مختلف مردم ایلام اعم از پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ به همراه خانواده صبح امروز در خیابان های شهر ایلام خود را آماده استقبال از رییس جمهور مردمی کرده اند. 
  • مردم همچنین دست نوشته هایی در استقبال از رییس جمهور را که به زبان محلی و فارسی نوشته و همچنین تصاویری از وی را با شور و نشاط در دست گرفته اند. در این میان چهره های شاداب جوانان و نوجوانان بیش از دیگر مردم مشهود است. 
  • برخی از مردم نیز نامه هایی را در دست گرفته و با امید آمده اند تا آن را به رییس جمهور عدالت خواه کشورشان تحویل دهند. 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =