خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم، با بیان اینکه رفتار نماینده دولت با مجلس در روز گذشته، باید به قضاوت مردم گذاشته شود، گفت: توقع این است که نماینده دولت در جایی مثل خانه ملت، که محل بحث کارشناسی است، با اعصابی مسلط حاضر شود، فحاشی کردن، کت خود را درآوردن و توهین به مجلس کار یک مدیر نیست، این توهین نه تنها به من نماینده، بلکه به کل نمایندگان انجام شد.
سیدحسین حسینی نماينده فريمان با بیان اینکه رفتار رئیس سازمان هدفمندی یارانه در نشست علنی روز گذشته مجلس، حاکی از بی اعتقادی وی به خانه مردم بود، گفت: مظلومیت مجلس و نمایندگان مجلس با گستاخی نماینده دولت، بیشتر ازهمیشه مشخص شد. جو مجلس را برهم زدن و اقرار به اینکه مجلس نمی‌تواند خانه امنی برای نمایندگان دولت باشد، فرافکنی و دور زدن واقعیت‌ها است.
شرح ماجراي درگيري ديروز وي با نماينده دولت از اين قرار است:
نه من بلکه تمام مجلس، استفساریه‌ای را امضا کرده بودیم مبنی بر اینکه ماده 12 قانون هدفمندی یارانه‌ها، قانونی اجرا نمی‌شود.من خیلی ساده و برادرانه موضوع اين استفساريه را برای وی تشریح می کردم، اما مرادی اعتقاد داشت آمار دولت درست است، ناگهان عصبانی شد، از جای خود بلند شد و به همه نمایندگان توهین کرد و بعد هم به سمت من حمله کرد، که متاسفانه دست وی به صورت آقای ثروتی خورد.
من به احترام و خواهش آقای ابوترابی‌فرد و برای اعتقادی که به نظام و به خون شهدا داشتم ، تقاضای وی و حسينيان را قبول کردم، آقای مرادی را دوباره به مجلس آوردند و ما صورت هم را بوسیدیم . البته قبول تقاضای ابوترابی فرد، به معنای این نبود که من از حق قانونی خود بگذرم. عذرخواهی نکردم و نخواهم کرد، چون به عنوان نماینده مردم فریمان، رفتار توهین آمیز وی نه به من که به تمام مردم حوزه انتخابیه‌ام بود، از روز گذشته مردم حوزه انتخابیه‌ام با من تماس می گیرند و تاکید دارند اگر این توهین پیگیری نشود ما از حق خودمان نمی‌گذریم، این تقاضای مردم است، حق مردم را پیگیری کنم و از مرادی عذرخواهی نمی کنم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =