کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال از نبی و ترابیان خواسته تا برای ادای توضیحات به دفتر سازمان لیگ بروند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ پس از حرف های آتشین علیرضا علیپور در برنامه 90 و اسم بردن از فریدون معینی ، مهدی محمد نبی و عباس ترابیان در پرونده ناپاکی فوتبال به بهانه اتفاقات تیم امید ، امروز اعلام شد این سه به کمیته تخلفات اخلاقی دعوت شده اند  تا درباره این موضوع توضیح دهند. درحالی که تنها 2 ماه به پایان کار رسمی فدراسیون کفاشیان مانده و با تغییرات انجام گرفته در اساسنامه تقریبا همه اعضای فعلی باید آماده ترک ساختمان های شان در خیابان سئول شوند اما در این ماه های پایانی هم یکدیگر را بر نمی تابند. احضار نزدیکان کفاشیان یعنی ترابیان و نبی که در روند تغییرات اساسنامه ، نقشی اساسی داشته اند از این نظر اهمیت دارد که درست پس از تصویب مشکوک تغییرات مورد نظر کفاشیان ، این نام ها مطرح می شوند و حرف از احضارشان به میان می آید. اینکه حذف تیم امید تلخ بوده یا اینکه بسیاری از بازی های لیگ ابهام های بسیاری داشته را سال هاست که درباره مسئولان فدراسیون می شود شنید اما اینکه یکباره جنگ به داخل ساختمان فدراسیون کشیده می شود ، نکته ای است قابل تامل.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    55 2
    جه عكس مضحكي !!!
  • انزلی چی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    58 43
    اقا ما که هی گفتیم در فینال جام حذفی سر ملوان را بریدند تا پرسپولیس قهرمان شه,بلکه در ان ایام افکار عمومی به این سمت جلب بشه!!! معلوم بود دستور از بالا بود. تو نیمه نهایی سر فولاد رو بریدن و در فینال ملوان قربانی شد!!! اینم نتیجه مصلحت اندیشی اقایان?اگه 10% مسایل مطرح شده در فدراسیون حقیقت داشته باشه,خیلی سوالهای بی جواب را میشه حل کرد!!! فوتبال سیاسی,نتیجه های تعیین شده,.... توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.....!!!!!! میدونم اقای عوندی پرسپولیسیه و این نظرم مثل بقیه نمیذاره,ولی نوشتم تا خودش بخونه.
    • sسعید IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      19 14
      فکر کنم بیشتر استقلالی هستی تا ملوانی.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    95 10
    كفاشيان بي عرضه بود اما دعا كنيد تاج و عزيز محمدي نيايند رأس كار فاتحه فوتبال خوانده شده است.
  • اتیلا US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    86 1
    همه به ناحق بر این کرسی ها تکیه دادن....روزی هم نوب رفتن شماها میرسه .شماهایی که با حذف تیم امید و اینگونه مسائل باعث سرافکندگی ما ایرانی ها در مجامع بین المللی شدین.
  • هادی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    25 1
    آنچه بگندد نمکش میزنند.... وای به روزی که بگندد نمک....
  • یوزارسیف IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    15 1
    جنگ قدرت.....و البته ثروت