روزنامه شرق نوشت:

تحقیقات از یک پرستار خانگی که به قتل مردی ثروتمند متهم شده، در حالی آغاز شده که این زن مدعی است صاحب‌کارش خودکشی کرده است.
ظهر آخرین روز آذرماه اهالی ساختمانی چهارطبقه در جنت‌آباد با شنیدن صدای فریادهای یک زن به واحد موردنظر رفتند و بعد از ورود به آپارتمان با پیکر خون‌آلود صاحبخانه روبه‌رو شدند. آنها این مرد را با کمک پرستار خانگی‌اش به بیمارستان پیامبران رساندند و پلیس را نیز از واقعه مطلع کردند. سه روز بعد از این جریان در حالی‌که پرونده مقدماتی تشکیل شده بود مرد 80 ساله که عباس نام داشت روی تخت بیمارستان جان باخت و پس از آن به دستور محمد شهریاری-بازپرس کشیک قتل تهران-کارآگاهان جنایی تحقیق در این خصوص را آغاز کردند.
آنها ابتدا به بررسی زندگی عباس پرداختند و فهمیدند او تا پیش از مرگ از نظر جسمی و روانی هیچ مشکلی نداشت، از سوی دیگر فاش شد علت مرگ وی وارد شدن چند ضربه چاقو به شکمش است. کارآگاهان همچنین فهمیدند عباس ثروت زیادی داشت و همیشه در خانه مبلغ کلانی پول نگه می‌داشت به تنهایی زندگی می‌کرد و روزها زنی جوان به عنوان پرستار به خانه وی می‌رفت. این پرستار همان زنی بود که روز حادثه با فریاد همسایه‌ها را به آپارتمان مقتول کشانده بود، به این ترتیب، این زن که فریبا نام دارد در مظان اتهام قرار گرفت و کارآگاهان وی را به عنوان مظنون اصلی بازداشت کردند.
فریبا دیروز وقتی در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت اتهام قتل را رد کرد و مدعی شد پیرمرد ثروتمند خودکشی کرده است. او گفت: «من هر روز صبح به خانه پیرمرد می‌رفتم و تا بعدازظهر کارهایش را انجام می‌دادم. آن روز هم مثل همیشه سر کارم رفتم و حوالی ظهر وقتی در حمام مشغول شستن لباس‌ها بودم، یکدفعه صدای ناله عباس را شنیدم. در حالی که ترسیده و نگران شده بودم خودم را به پذیرایی رساندم و این مرد را در حالی که با چاقو به شکم خودش ضربه می‌زد دیدم. شوکه شده بودم و کاری از دستم برنمی‌آمد. خون همه جا را گرفته و عباس بی‌رمق شده بود. برای همین با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم.»
این زن در حالی اتهام قتل را انکار می‌کند که کارآگاهان تاکنون مدرکی دال بر خودکشی عباس به دست نیاورده‌اند. به این ترتیب، پرونده با گرهی پیچیده مواجه شده است و تحقیقات از تنها متهم همچنان ادامه دارد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    3 1
    امیدوارم همانطور که در پرنده هایی که مجرم 100% مشخص هست تامل بخرج میدید، در این چنین پرونده هایی هم با تامل بیشتری تحقیق کنید. خدا آخر و عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه ...