پاسخ پاشازاده به ادعای بیرانوند؛ نزدیک نسل ۹۸ هم نمی‌شوید!/در حد علی دایی و خداداد عزیزی نداریم

پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات لیگ بیست‌وسوم و ادعای اخیر علیرضا بیرانوند صحبت کرد.

سپهر ستاری: در شرایطی که یک هفته از پایان لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس می‌گذرد، همچنان صحبت درباره حواشی و اتفاقات اخیر زیاد است. استقلال در شرایطی که 16 هفته صدرنشین بود در نهایت جام را از دست داد و در کورس قهرمانی از پرسپولیس شکست خورد. پرسپولیس درحالی قهرمانی را به‌دست آورد که گل این تیم مقابل مس رفسنجان از نگاه بسیاری از کارشناسان آفساید بود و این موضوع اعتراض استقلالی‌ها را به‌دنبال داشت.

مهدی پاشازاده، مدافع اسبق تیم ملی و استقلال هم با اشاره به همین موضوع معتقد است داوری نتایج هفته آخر تاثیرگذار بوده است. او که یکی از اعضای تیم ملی 98 بود، در گفتگو با خبرآنلاین ضمن اشاره به این موضوع، به صحبت‌های اخیر علیرضا بیرانوند درباره بهترین نسل فوتبالی بعد از انقلاب هم پاسخ داده است.

استقلال قهرمانی لیگ برتر بیست‌وسوم را از دست داد. به نظر شما چرا این تیم با وجود مدت‌ها صدرنشینی نتوانست قهرمان شود؟

در این چند وقت خیلی درباره این بحث شد که چرا و چگونه قهرمان نشد. این‌ها مهم نیست و بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند که در این شکی نیست. خیلی اتفاقات می‌تواند رقم بخورد که یک تیم قهرمان شود یا جام را از دست بدهد. چیزی که مشهود بود و خیلی به چشم آمد و خیلی به آن پرداخته شد که آن را لوث کرد، بحث داوری بود. می‌توانست اتفاقات دیگری رقم بخورد و حتی شاید پرسپولیس بعد از آن گل بزند ولی اتفاقی که افتاد این بود. به نظرم بچه‌های استقلال بدون هیچ طرفداری الکی خیلی زحمت کشیدند. شرایط و اتفاقات ابتدای فصل هم تاثیرگذار بود. من در بازی با گل‌گهر هم گفتم اگر اول فصل با آن مشکلات می‌گفتیم استقلال دوم می‌شود، همه راضی بودند ولی اتفاقاتی افتاد و تیم خیلی تلاش کرد و صدر جدول دستش بود و آن لحظه آخر با یک‌سری اتفاقات قهرمان نشد. حتی گفتند اگر تیم پنجم شود و ایرادی ندارد و اگر تیم مثلا ششم بود و خودش را به رده دوم می‌رساند، همه می‌گفتند چه کار بزرگی انجام شده است. این‌ها متاسفانه توقعات غیرحرفه‌ای است که بعضی‌ها به وجود می‌آورند و شاید منطق هم پشت آن نباشد. همه تلاش کردند و حاصلش این شد و همه اتفاقات برای سال‌های بعد تجربه می‌شود که اتفاقات بهتری بیفتد.

اختلاقات داخلی و مشکلات بین مدیریت و کادر فنی چقدر تاثیر داشت؟

قطعا تاثیرگذار بود. مشکلات مالی، مشکلات نقل‌وانتقالات، مشکلات مدیریتی و ... همه تاثیر داشت و بچه‌ها جنگیدند که اتفاقات خوبی بیفتد ولی نشد.

پاسخ پاشازاده به ادعای بیرانوند؛ نزدیک نسل ۹۸ هم نمی‌شوید!/در حد علی دایی و خداداد عزیزی نداریم

بعد از گل پرسپولیس دوباره بحث درباره ورود VAR هم داغ شده و حتی برای سال بعد هم شرایط مشخص نیست.

این از شاهکارهای فوتبال و ورزش ماست.

الان خیلی‌ها می‌گویند یک مافیایی هست که اصلا دوست ندارند VAR به ایران بیاید و منافع‌شان به خطر می‌افتد!

منطقی نیست یک مافیای فوتبال ایم کار را کند ولی چرا کسی علت عدم ورود را نمی‌گوید؟ مسئولین باید به هواداران پاسخگو باشند.

به نظرتان کیفیت فنی لیگ ۲۳ با سال‌های قبل چقدر فرق داشت؟

من تغییری نسبت به ۲-۳ سال قبل ندیدم و همان روش را داشتیم و چه در برگزاری، چه در بازی‌ها نکته جدید و ایده خاصی نبود. خیلی تغییر ملموسی وجود نداشت.

علیرضا بیرانوند اخیرا گفته بود که تیم ملی فعلی بهترین نسل فوتبالی بعد از انقلاب بوده و حتی از ۹۸ هم بهتر است. شما به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی ۹۸ نظرتان چیست؟

این صحبت‌ها صورت خوشی ندارد و هر نسلی قابل احترام است. همه نسل‌ها می‌آیند و می‌روند و برای تیم ملی زحمت می‌کشند. نمی‌دانم او این قیاس را از کجا آورده است. اگر خط به خط بررسی کنیم، فکر نکنم حتی نزدیک ما باشند. شما در هافبک دفاعی یک کریم باقری نشان من دهید. یکی در حد خداداد عزیزی و علی دایی نشان بدهید. یک عابدزاده بعد از ۹۸ داشتیم؟ حتی نزدیک این‌ها هم نمی‌شوند. من مقایسه نمی‌کنم و همه بازیکنان زحمت کشیدند.

یکی از بحث‌ها تعداد صعود به جام جهانی است.

نه اصلا در این ۲۰ سال، یک هافبک دفاعی بهتر از کریم باقری داشتیم؟ یکی بگویید بهتر از عابدزاده بوده است. من خودم را هم اصلا کار ندارم با اینکه دفاع سرزن و پا به توپ و تکنیکی و خونسرد نداشتیم اما کسی در حد کریم باقری و خداداد عزیزی و علی دایی نداریم. همه برای تیم ملی زحمت کشیدید و قابل احترام هستید ولی نزدیک ۹۸ هم نمی‌شوید.

پاسخ پاشازاده به ادعای بیرانوند؛ نزدیک نسل ۹۸ هم نمی‌شوید!/در حد علی دایی و خداداد عزیزی نداریم

258 258

کد خبر 1916972

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    84 0
    اون موقع که تیم 98 رفت جام جهانی 3 تیم می رفتند نه این همه تیم.خوب معلومه وقتی تعداد زیاد بشه هر دوره میشه رفت
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      4 46
      آیا اون نسل به اصطلاح طلایی قهرمان جام ملتها شد؟آیا تونست به دور دوم جام جهانی صعود کنه؟!!.هر کاری اون نسل انجام داد بارها بعدش تکرار شد.سومی جام ملتها و صعود به جام جهانی.بازیکنان اونموقع فقط با تعصب از نسل خودشون تعریف میکنن.وگرنه موفقیت بیشتری از نسلهای بعد نداشتن.آمار و ارقام بهترین قاضیه.
  • Mb IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    73 3
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم ک حرفاش بسیار درست و دقیق بود و خیلی خیلی با ادب احترام نقد برسی کردن و گفتن،به چنین شخصیتی یا ناصرخان حجازی الحق باید گفت استوره های استقلال،بقران اصلا رو تعصب نمیگم ولی نکونام اصلا هیچیش به استقلال نمیخوره،
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    82 7
    چقدر پررو تشریف داره این بیرانوند
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    58 3
    خودش هم دفاع قابلی بود
  • مهدی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    16 69
    روش نشده خودشو بگه.نسل ۹۸ بیشتر بخاطر این قابل احترام هستند که بعد از سالها یک صعود دراماتیک به جام جهانی داشتند وگرنه نتایج آنها نشان می دهد که نباید در مورد آنها اغراق آمیز صحبت کنیم.ایران در مقدماتی ۹۸ از ۸ بازی آن هم باتیم های عربستان و کویت و قطر و چین فقط با سه پیروزی که دوتا در برابر چین بود به پلی آف رسید و بعد از باخت ژاپن در یک بازی کاملا یک طرفه به طرز معجزه آسایی و به لطف گل آفساید صعود کرد.با احترام به آقای دایی مهدی طارمی با اختلاف بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران هست.
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      12 8
      پسر خوب شما بهتره تکالیف فرداتو بنویسی چون سطح علی دایی و طارمی در دنیا را اصلا درک نمیکنی!چهار کلمه از روی اینترنت خوندی خودتو کارشناس میدونی و در توهمی.همین بس که سهمیه اونزمان کمتر از زمان حال ست !!!
    • مهدی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 2
      اولا مدارس تعطیل شده و تکلیفی برای فردا ندارم و سعی کن قبل از توصیه کردن اطلاع کسب کنی.دوم این که از تغییرات نترس .به نظرم اینترنت منبع خیلی خوبی هست برای تشخیص این که چقدر حرفهایی که بعضی ها در باره گذشته می زنند واقعیت داره و چقدر خیالبافی هست و کلا مثل تکالیف مدرسه سطح دانش شما رو بالا می بره.سوم این که من گفتم این تیم برای رسیدن به جام جهانی از ۱۱ مسابقه ای که برگزار کرده ۸ مسابقه رو یا باخته و یا مساوی کرده و فقط با سه تا برد به جام جهانی رسیده و این ربطی به تعداد سهمیه نداره.ضمن این که جهت اطلاع در سال ۹۸ چهار تیم آسیایی هم در جام جهانی بودند.با عرض پوزش سطح فوتبال علی دایی و طارمی رو می تونی در مصاحبه کاپلو یکی از ۱۰ سرمربی تاریخ فوتبال دنبال کنی.آقای دایی با همه آقای گل جهان بودنش در دوبار حضورش در جام جهانی کلا یک شوت به دروازه خالی داشته که اون هم گل نشده.با این وجود در سطح فوتبال آسیا همیشه یک بازیکن برجسته بوده
    • امیر IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      2 0
      مهدی انقدر سطح فهمت از فوتبال کمه که نمیدونی سهمیه اون زمان ۳تیم بود الان تیم والیبال هم به جای اینا بازی کنه سهمیه جام جهانی رو میگیره بعدم علی دایی که هیچ مهدی طارمی تو ۱۰تا بهترینهای ایران هم جایی نداره برو مشقات رو بنویس عموجون
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      2 0
      مهدی طارمی؟!!! اگه میگفتی علی کریمی با اختلاف قابل قبولتر بود
    • هومن IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      2 0
      آقای مهدی خان...تاحالاچندبار مهدی طارمی مردسال آسیاشده که جنابعالی سنگ اونوبه سینه میزنی؟
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    10 43
    آقای پاشازاده که زمان خودشان چشم دیدن علی دایی را نداشتند.
    • امیر IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      2 0
      چه ربطی به این داره که حرف حق نزنه شعور خوب چیزیه بعضیا ازش محرومن
  • مجیدHP IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    54 2
    آقای پاشازاده اصلا به حرفهای این اهمیت نده این تازه به دوران رسیده.تیم دهه نود بهترین تیم ملی ایران بود که هرگز تکرار نخواهد شد اون موقع بازیکنان بهترین تیم های اروپایی بازی میکردند( بایرن مونیخ) چند سال بهترین آسیا میشدن .علی دایی .خداداد عزیزی. مهدی مهدوی‌کیا.علی کریمی.بیشتر از ده سال بهترین آسیا بودن الان یکیشون نزدیک اینا باشند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    17 68
    این بُتی که از تیم ۹۸ تو ذهنمون ساختن کاملا دروغ و غیر واقعیه.مثل اینه که نسل ۱۹۶۶ انگلیس که قهرمان جهان شدن ادعا کنن که تیم فعلی انگلیس به گرد پای اون تیم نمی رسن.اما واقعیت اینه که سرعت و تاکتیک های فوتبالی و فاکتورهای آمادگی جسمانی فوتبال امروز نسبت به فوتبال قدیم به شدت پیشرفت کرده و اگر خیلی از بازیکنان درخشان گذشته با همون کیفیتشون امروز میتونستن بازی کنن به هیچ جا نمیرسیدن.
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      7 4
      مقایسه باید نسبت به شرایط زمانی انجام بشه. اعضای تیم 98 به صورت تک به تک بهتر از تیم الان بودن و به صورت تیمی هم نتایج قابل توجهی بدست آوردن. فقط هم راجع به جام جهانی صحبت نمی کنیم
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      1 1
      اتفاقا مثال خوبی زدی! معلومع تیم انگلستان ۱۹۶۶ بهتر از این تیم حال انگلستان بوده،بابی چارلتون وگلدن بنگزوبابی مور و....بهترینهای زمان خود در جهان بودن!!!ندونستن عیب نیست شما هم بلد نیستی و نخواستی یاد بگیری و نظر اشتباه میدی!!!
  • چ فرقی میکنه IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    53 5
    بعنوان یه پرسپولیسی این حرفش درسته ،،نسل ۹۸ دیگ درست نمیشه ،،،رو دستش نمیاد ،،اون تیم ملی واقعا تیم ملی بود
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    17 18
    خداد رو کنار آقا علی دایی نزارید لطفا
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      علی دایی کناراقا خدادادشد علی دایی
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    24 6
    استقلالی‌ها از فساد فدراسیون و کمیته داوران و صداوسیما را به ای آف سی و فیفا شکایت کنند حتی اگرباعث محرومیت فوتبال ایران شود.مگر اینکه تو فشار فدراسیون یا مقامات باشند. این بلاهاسر پرسپولیس میومد چه می شد.
    • امیر IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      استقلال سرجای خودش ما سپاهانی ها هم موافق این نظر هستیم که پرسپولیسی ها هرسال جام کثیف رو به خونه میبرن و با خوردن حق استقلال سپاهان و تراکتور نشون دادن که تیم سوگلی هستن
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    31 4
    اصلا مثل بازیکنان سابق که علی دایی و باقری عزیزی کریمی ومیناوند و عابد و نکیسا و .....نیست ونخواهد آمد الانم خوبن ولی به پای آنها نمی‌رسند از هر نظر که بگیم آنها در واقع زیر خاکی بودن یادشون بخیر سرشون سلامت
  • مانیا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    6 23
    تا حالا کی تا تقریبا فینال جام ملت های آسیا اونا رفتن هااا اصن جام کافا گرفتن؟ تا حالا ژاپن رو بردن؟ اصن خداداد عزیزی چنتا گل ملی داره فقط ۱۱ تا
    • هموطن IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      9 0
      داداش شما سنت قد نمیده اون موقع که ایران شش تا به کره زد و ژاپن رو هم برد
    • مهدی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 2
      هموطن عزیز اون موقع که ایران به کره ۶ تا زد کره در ضعیف ترین وضعیت قرار داشت و در گروه مقدماتی با تیمهای با حضور امارات و کویت و اندونزی سوم شده بود و فقط از اندونزی بالاتر قرار گرفت و حتی امکان حذفش در همون دور مقدماتی وجود داشت.در همون مسابقات که اوج درخشش نسل ۹۸ بود ایران پایین تر از عربستان و امارات در حالی سوم شد که از کویت در ضربات پنالتی برد.خوبه که همه مستندات وجود داره وگرنه حتما ادعا می کردید فینال جام جهانی ۹۸ بین ایران و برزیل بوده که با هتریک دایی ایران قهرمان جام شده
  • سید احمدرحمتی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    7 28
    از خودت مایه بزار نه علی دایی
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    41 5
    والا بخدا بیرانوند چی فکر کرده که خودشو با اون نسل مقایسه میکنه.شماها اگه دوروز پولتونو ندن دیگه بازی نمیگنید با این دستمزدایی که شما میگیرید.
  • عطا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 20
    چرا در آن سال قهرمان آسیا نشدند؟
  • حمید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    24 0
    بهترین بازیکنا در نسل ۹۸ بودند دایی .خداد.استیلی.مهدوی کیا.خاکپور.محمدخانی..عابدزاده..کریم باقری .پیروانی.سعداوی.مدیر روستا و.....واقعآ رودست نداشتند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    19 0
    تعداد صعود به جام جهانی هم دیگه از اون بحث هاست ،حدود چهار پنج تیم از آسیا میرن یعنی ایران کار سختی میکنه که جزوشون باشه ،حالا اگه از مرحله گروهی هم‌ بالا میرفتن باز میشد کمتر بهش ایراد گرفت یا توی همین آسیا ،قطر دو بار پشت سر هم نتونسته قهرمان بشه اینا با این همه امکانات نسبت به گذشته و ادعا تا فینال هم نرفتن
  • قاسم فرامرز US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    31 2
    سلام آقای پاشازاده فداکاری شما در بازی ایران استرالیا وصعود به جام جهانی اصلا کمتر از گل خداداد وکریم نبود باعث افتخار وغرور هر ایرانی هستی چه توپ هایی را روی خط گرفتی دمت گررررم
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    7 16
    خخخ ازپرسپولیسیا مایه نذار
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    7 35
    مثلا نسل ۹۸ که با خوش‌شانسی مطلق و یه بازی سوپردفاعی مقابل استرالیا و بعنوان آخرین تیم به جام جهانی صعود کرد، چه تخم دوزرده ای گذاشت و چه برتری نسبت به تیم ملی فعلی داره که ۹۸ی ها اینقدر مدام ب ای خودشون نوشابه تگری باز میکنن و هنر نداشته شون را به رخ میکشن؟!
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      7 0
      هنرمون اینه که دفاعی بازی کردیم و رفتیم جام جهانی تا بابا ننه های شما از خوشحالی بریزن تو خیابون .هنر شما چی بود که دفاعی بازی کردین از تیم دسته سومی قطر باختین ! جایی که کم میارین بهونه پیدا نمیکنین میچسبین به بازی دفاعی بازی رئال مقابل من سیتی رو ببین چطور دفاعی بازی کرد نتیجه گرفت مهم اینه که نتیجه بگیری بچه جون
  • خان قلی خان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    23 3
    بنده با اینکه طرفدار هیچ تیم ایرانی نیستم ولی آقامهدی کاملاً صحیح می فرمایند نسلی تکرارنشدنی بودند جالب است ما تیم شهرستانی آن دوره را هم داریم که تکرارنشدنی هستند
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    11 22
    جناب پاشازاده با اجترام به شما ولی شما خیلی خودت را از نسل 98 ندانید چون در مقطع خیلی کوتاهی در تیم ملی بودید و حدود 12 بازی ملی دارید
  • پیام IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 26
    چرا کیسه ها همش راجب سرورشون اظهار نظر میکنن. آقای پاشازاده فهمیدیم زنده ای
  • شهرام IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    13 5
    حرفهای آقای پاشازاده کاملا درسته بازیکنان امروز حقیقتا به گرد پای نسل نودو هشت نمیرسند ولی به استثنای ایشون!!!
  • لنگیها حسرت ستاره آسیایی دارند IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    10 1
    آقای پاشازاده عزیز حداقل بیرانوند قابل مقایسه نیست با آن گل های از راه دور ‌که میخوره...... تن ماهی لنگی کم میخوره
  • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    21 1
    هر نسلی باید با زمان خودش مقایسه بشه سال ۱۹۹۸ تیم‌های غرب آسیا بویژه عربستان و کویت قوی بودند و کره و ژاپن هم همیشه در آسیا حرف برای گفتن دارن از دن زمان تا الان فوتبال آسیا و جهان خیلی پیشرفت کرده و تیم ما هم پیشرفت چشمگیری داشته ولی دوست داشتنی تیم ایران در سال‌های اخیر تیم ۹۸ هست و کمتر شخصیتی مانند. دایی، باقری، مهدوی کیا، استیلی، زرینچه، خاکپور، عابد زاده و ... داریم در واقع یک نسل ناب و دوست داستنی بودن الان تیم‌ها بیشتر باند بازی و دعوا سر پول هست اگر تیم ۹۸ به شرایطی مثل سال قبل جام ملتها می‌خورد قطعا قهرمان میشد
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    9 4
    بعنوان یک پرسپولیسی با دوبرابر سن بیرانوند واقعا از اظهارنظرهاش متاسفم اونم مثل اقای ....استقلال ظرفیت نداره
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 6
    به نظر من هم درست گفته. طارمی و آزمون از بهترین مهاجمان آسیا هستند. قائدی بسیار بهتر از عزیزی است.
  • هیچکس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    5 0
    درود. من خودم پرسپولیسی هستم ولی صحبتهای آقای پاشازاده بسیار دقیق و منطقی هست.تیم ملی ایران دیگر هیچ نسلی همانند نسل ۹۸ نخواهد داشت. بچه های تیم ملی از دل و جان مایه گذاشتند تا ایران به مرحله دوم جام جهانی صعود کند. بیرانوند انگشت کوچیکه عابدزاده هم نمیشه.یا مثلا شما وینگری مانند مهدوی کیا یا میناوند یا دفاعی مانند کریم باقری دارید؟. هافبکی مانند شاهرودی یا مهاجمانی مانند عزیزی و دایی دارید؟ تا حالا شده در برابر تیمی بازی کنید که حداقل ۵۰هزارنفر تو ورزشگاه یکصدا تشویقش کنند و داور هم به نفعشون بگیره مثلا ۹ دقیقه وقت اضافه و ۲ به صفر عقب باشند و بازی باخته را مساوی کنند و باعث خوشحالی عمیق مردم کشورشون بشن.اونا از دل و جانشون مایه گذاشتند و اصلا پول براشون مهم نبود. قطر که انگشت کوچیکه شون هم نبود ولی شما در جام ملتها در سال ۲۰۲۳ چه مفتضحانه روبروی قطر با گاوبندی باختید.اصلا هیچوقت خودتون رو با اسطوره های فوتبال ۹۸ مقایسه نکنید.تمام
  • Ar IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 4
    .یه جوری گفته نسل قدیم ۹۸ انگاری ۵۰ بار اسیا رو بردن یا قهرمان جام جهانی شدن
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 3
    بازیکنان در اون حد هستند اما اولا مربی خوب نداریم. ثانیاً از سال ۹۸ تا حالا کشورهای دیگه رو زیرساخت کار کردن ولی ما نه
  • مسلمان IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 2
    یعنی ما سه تارو کجا می برید. اگر فشار مصطفوی نبود حتی از چند کیلومتری تیم ملی هم رد نمی شدی.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بیرانوند و امثال تو خجالت بکشین به گرد پای نسل قدیم نمیرسین هیچکدومتون
  • رضا IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهدی جون کجای فوتبالی الان شما ،یه تیم لیگ برتری هم سابقه مربیگری نداری تنها افتخارات ۹۸بود که در کنار بزرگانی چون احمدرضا عابدزاده ،علی دایی،خداداد عزیزی، بزرگ شدی .تیمتون دوم شده عصبانی هستی !!!
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من خودم پرسپولیسی هستم .حرف آقای پاشازاده رو قبول دارم بالاتر از احمد رضا عابدزاده ، علی دایی،کریم باقری، خدادعزیزی ،محمد خاکپور،حمید استیلی و بقیه بچه ها تیم ملی ۹۸ نداریم . در جواب آقای بیرانوند احمد رضا عابدزاده با انگشت شکسته دو تا پنالتی گرفت و ایران رو قهرمان آسیا کرد.تو بازی استرالیا بایک دست توپ ارسالی رو گرفت وبا روحیه ای که به بچه ها داد تیم سعود کردم مثل اونا دیگه تکرار نمیشه .شما فعلا برین اون بازی رو نگاه بکنین تا بفهمیم کی برتر.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به عنوان یک پرسپولیسی من عاشق بازی پاشازاده در پست دفاع بودم اون موقع بهترین دفاع تیم ملی بود و از بازیش لذت می‌بردم و اخلاق خوبی هم داشت و حرفاش هم کاملا درسته!
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من خودم پرسپولیس ام ولی هیچ تیمی رو نمیشه با 98 مقایسه کرد
  • محمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خسته نباشید نودو هشتیها خدا قوووت( شهریااااااااار ) اقای بیرو دوستت دارم ولی مواظب حرف زدنت باش
  • حمید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به عنوان پرسپولیسی حرفهاش رو قبول دارم ،خودش هم در دفاع خدایش خوب بود
  • mehdi IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حرف حق را آقا پاشازاده زد بهترین نسل بعداز انقلاب نسل ۹۸ بود ⚽⚽⚽⚽🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • احمد از اهواز IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اگر مقایسه باشد هیچ تیمی مانند تیمی که حشمت مهاجرانی به آرژانتین برد و مقابل هلند و پرو و اسکاتلند بازی کردند دیگر در فوتبال نیامده است امثال مرحوم حجازی و دانایی‌فر و گازرانی و نصرالله عبداللهی و امثال قاسم پور و پروین و برزگری و یا روشن و مظلومی و بزرگان دیگری که از خاطر برده ام ، فقط برای آگاهی جوانان امروزی و امثال کسانی که کفش بزرگان را می پوشند عرض می‌کنم هیچ تیم عربی نمی توانست حریف تیم این عزیزان بشود و همیشه در مقابل تیم بزرگ ایران بازنده بودند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین