فعالیت‌ها برای پخش فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان با مسئولیت امیرحسین علم‌الهدی به صورت جدی آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، با واگذاری مسئولیت پخش فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری، علم‌الهدی به عنوان مشاور پخش اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها را برای پخش این فیلم که این روزها مراحل پایانی آماده‌سازی را سپری می‌کند آغاز کرده است.
 
او پیش از این به عنوان مشاور پخش با پروژه سینمایی «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی نیز همراه بود که این فیلم در جریان اکران عمومی موفق شد فروش میلیاردی را پشت سر بگذارد.
 
«بوسیدن روی ماه» پس از فیلم سینمایی «طلا و مس» دومین همکاری منوچهر محمدی در مقام تهیه‌کننده و اسعدیان به عنوان کارگردان است و در آن بازیگرانی چون شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، حسن نجاریان، امیرحسین رستمی، نازنین خزائی، لیدا عباسی، لیلی فرهادپور، محمد کارت و سعید پورصمیمی بازی کرده‌اند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احترام‌السادات و فروغ خانم که در همسایگی هم زندگی می‌کنند بیش از 20 سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.»
 
«بوسیدن روی ماه» محصول سازمان فرهنگی هنری شهرداری و حوزه هنری است.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =