آیت الله محمدی روز سه‌شنبه در همدان خاکسپاری می‌شود

خانواده آیت‌الله طه‌محمدی: با توجه به درخواست‌های اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین، امام جمعه و استاندار همدان، خاکسپاری پیکر آن مرحوم در همدان انجام خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، خانواده مرحوم آیت‌الله حاج شیخ غیاث‌الدین طه‌محمدی با قدردانی از عموم مردم ولایتمدار بابت همدردی و پیام‌های تسلیت از مردم قدرشناس استان بابت تغییر برنامه‌های تشیع و تدفین پوزش خواستند.

در این پیام آمده است: با توجه به درخواست‌های کثیر از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان و پیرو فرمایش حضرت آیت‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و قاسمی‌فرزاد استاندار همدان از خانواده آیت‌الله طه‌محمدی برای دفن پیکر این عالم گرانقدر در استان همدان و با موافقت بیت ایشان برنامه تشییع و تدفین پیکر مطهر ایشان تغییر کرد.

مراسم تشییع به شرح ذیل اعلام می‌شود: روز دوشنبه صبح پیکر این مرحوم در شهر مقدس قم و بعدازظهر همان روز در شهرستان فامنین تشییع می شود و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله محمدی روز سه شنبه ۹ صبح از میدان امام خمینی(ره) تا مکان دفن ایشان در گلزار شهدای شهرستان ادامه پیدا کرده و سپس پیکر این عالم فرزانه در جوار حضرت آیت‌الله موسوی همدانی و سردار شهید حاج حسین همدانی آرام می گیرد.

تشییع در شهر مقدس قم: دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۱ (صبح)

تشییع در شهرستان فامنین زادگاه ایشان: دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۱ (بعداز ظهر)

تشیع و خاکسپاری در همدان: سه شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ ساعت ۹ صبح از میدان امام(ره) تا گلزار شهدای باغ بهشت همدان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1917562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =