مروری بر حوادث ایران در جمعه 9 دی 1390

کشف 60 کیلوگرم موادمخدر در جریان تعقیب و گریز مرگبار

فارس نوشت: در جریان تعقیب و گریز مأموران پلیس و راننده خودروی پراید که منجر به مرگ راننده پراید شد، مأموران موفق به کشف 60 کیلوگرم موادمخدر شدند.
ساعت یک بامداد امروز، مأموران پلیس مستقر در بزرگراه آزادگان به خودروی پراید مشکوکی که از قم به سمت تهران در حرکت بود، دستور توقف دادند اما راننده خودرو اقدام به افزودن سرعت برای فرار از دست مأموران کرد.
در ادامه تعقیب و گریز مأموران اقدام به تیراندازی هوایی و همچنین شلیک به سوی خودروی فراری کردند که بعد از اصابت 4 گلوله به عقب اتومبیل، این خودرو از کنترل راننده خارج و واژگون شد. بعد از خارج کردن راننده از خودرو، مأموران متوجه شدند که وی به شدت مجروح شده که با کمک مأموران اورژانس او را به بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران منتقل کردند. راننده مجروح دقایقی بعد از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، جان سپرد. مأموران پلیس در جریان بازرسی از خودروی این راننده 55 ساله، موفق به کشف حدود 60 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.
 

  

مرگ مشکوک مرد میانسال در ساختمان نیمه‌کاره

فارس نوشت: کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره صبح زود وقتی به محل کار خود رفتند، جسد مردی میانسال را در آنجا پیدا کردند. صبح امروز کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره 5 طبقه در حاشیه میدان محلاتی، بعد از اینکه برای انجام کار روزانه در این ساختمان حاضر شدند، با جسد مرد ناشناسی در طبقه دوم این ساختمان روبه‌رو شدند. کارگران با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفتند و مأموران را از کشف جسد مرد حدودا 43 ساله آگاه کردند.
بازپرس ویژه قتل به همراه تیم پزشکی قانونی حاضر شد اما در تحقیقات اولیه آنها مشخص نشد که مرگ این فرد بر اثر خودکشی بوده یا اینکه او را به قتل رسانده‌اند؛ زیرا هیچ‌گونه آثار جراحات و ضرب و جرح روی بدن وی وجود نداشت. با دستور بازپرس ویژه قتل جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا با انجام کالبدشکافی علت مرگ مشخص شود.

 

 

انفجار گازشهری در آرایشگاه 3 نفر را سوزاند

سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نوشت: انفجار گاز در آرایشگاه مردانه باعث سوختگی و آسیب دیدن آرایشگر و دو مشتری شد. وقوع این حادثه در ساعت 18:19 دقیقه دیروز توسط همسایگان مغازه ای در خیابان کمیل، خیابان قلیچ خانی به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 85 به محل حادثه اعزام شدند.
مهران شالی که فرماندهی آتش نشانان اعزامی را بر عهده داشت گفت: این مغازه با کاربری آرایشگاه مردانه درحالی که تعدادی مشتری در داخل آن حضور داشتند بر اثر نشت گاز منفجر شد که در نتیجه آن آرایشگر 29 ساله و دو مشتری 70 و 80 ساله از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شدند. شدت انفجار به قدری بود که شیشه های جلوی مغازه با صدای مهیبی ترکید و به داخل خیابان پرتاب شد.
شالی در مورد عملیات آتش نشانان در این حادثه اظهار داشت: نیروهای ایستگاه با حضور به موقع در محل حادثه با استفاده از آب موجود در محل و قطع گاز و برق اقدام به خاموش کردن شعله های آتش کردند. این فرمانده آتش نشانی علت این انفجار را نشت و تجمع گاز شهری در مغازه و رسیدن آن به شعله آبگرمکن دیواری ذکر کرد و گفت: مصدومین توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

 

جسد مالک خودروی رها شده در صندوق عقب کشف شد

فارس نوشت: اهالی محله‌ای در شرق تهران وقتی با پلیس برای شناسایی خودروی رها شده در آنجا تماس گرفتند تصور نمی‌کردند با جسد مالک خودرو در صندوق عقب مواجه شوند.
اهالی یکی از خیابان‌های منتهی به اتوبان شهید محلاتی در شرق تهران، روز گذشته با مأموران پلیس تماس گرفته و آنها را در جریان یک دستگاه خودروی تویوتا قرار دادند که چند روزی است در‌ آن خیابان رها شده است. مأموران پلیس در محل حادثه قرار گرفتند و بعد از بازرسی اولیه خودرو و استعلام پلاک آن، متوجه شدند که مالک آن مردی 55 ساله به نام حسین است. بعد از عدم موفقیت مأموران در تماس با مالک خودرو، آنها با خانواده این فرد تماس گرفتند که مشخص شد پسر حسین، از چند روز قبل گم شدن ناگهانی او را گزارش کرده است.
مأموران در صندوق عقب این خودرو را باز کردند و در آن جسد مردی را در حالی که موکت دور آن پیچیده شده بود، یافتند؛ بعد از حضور پسر مالک خودرو در محل کشف خودرو، مشخص شد که جسد متعلق به حسین، مالک خودرو است. با انجام تحقیقات اولیه، پرونده برای تحقیقات تکمیلی به اداره دهم پلیس آگاهی ارسال شد.

 

کشف جسد مرد دستفروش بعد از 20 روز

فارس نوشت:جسد مرد دست‌فروشی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، 20 روز بعد از قتل کشف شد. اهالی یک مجتمع در خیابان مولوی روز گذشته با مأموران کلانتری 116 مولوی تماس گرفتند و آنها را در جریان بوی تعفنی که از منزل یکی از همسایه‌ها به مشام می‌رسید، گذاشتند. مأموران به محل مورد نظر که محل زندگی یک مرد دستفروش بود و به تنهایی زندگی می‌کرد، مراجعه کردند و با جسد او که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند. بعد از حضور تیم پزشکی قانونی در محل حادثه، مشخص شد مقتول حداقل 20 روز قبل با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
برخی از همسایه‌ها مدعی بودند که خانه این مرد محل رفت‌وآمد تعداد زیادی جوانان بوده و او دچار مشکلات اخلاقی بوده است. تحقیقات مسئولان پلیس برای یافتن سرنخی از این پرونده و عامل یا عاملان قتل ادامه دارد.
 

 

 

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =