ایسنا نوشت:

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف مقادیر قابل توجه‌ای کالای قاچاق و تجهیزات ماهواره‌ای از یک کارگاه ساخت صندلی آرایشگری خبر داد و گفت: متهمان در کارگاه خود به‌جای ساخت صندلی اقدام به پخش ریسیور و لوازم جانبی آن در منطقه افسریه تهران کرده‌ بودند.
سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با فروشنگان و نصابان تجهیزات ماهواره‌ای، شناسایی و دستگیری اعضاء باند پخش ریسیور در شرق پایتخت در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در پی شکایت شهروندان تهرانی مبنی بر اینکه فردی به نام «حیدر» در کارگاه ساخت صندلی آرایشگری در منطقه افسریه اقدام به پخش ریسیور و لوازم جانبی کرده است. موضوع برای بررسی بیشتر به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع داده شد.
محرابی با اشاره به عملیات پیچیده و فشرده ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت یادآور شد: به محض وصول خبر ماموران به تحقیقات گسترده خود در این زمینه پرداختند و در نهایت متوجه شدند، متهم انباری در منطقه «علی‌آباد قاجار» از توابع چهاردانگه شهرستان اسلامشهر دارد که کالای قاچاق را در آنجا دپو کرده است.
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت اضافه کرد: پس از اطمینان از صحت موضوع شمارش معکوس برای دستگیری سرکرده باند آغاز شد و به همین منظور اکیپی از ماموران عملیاتی پس از هماهنگی قضایی در ششم دی‌ماه سال‌جاری در مرحله اول در خیابان امامت در یک عملیات غافلگیرانه یک دستگاه خودرو وانت پیکان که متعلق به متهم بود را متوقف و در بازرسی از خودرو تعداد 300 دستگاه ریسیور را کشف و ضبط کردند.
محرابی با اشاره به کسب سرنخ‌هایی در این رابطه تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت در مرحله دوم عملیات خود به منطقه افسریه اعزام در بازرسی از منزل یکی دیگر از اعضای باند که «اسماعیل» نام داشت تعداد 222 دستگاه ریسیور و سه عدد دیش را کشف و متهم را نیز دستگیر کردند.
 وی افزود: در مرحله سوم عملیات، ماموران به منزلی واقع در شهرک علی‌آباد مراجعه و در بازرسی از آنجا 528 دستگاه ریسیور، 200 عدد ال ان بی، یک عدد پایه موتورگردان و مقادیری قابل توجه‌ای قرص و پودر غیرمجاز بدن‌سازی را کشف و ضبط و دو دستگاه خودرو وانت پیکان و تندر 90 متهمان را نیز توقیف کردند.
رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اثرات مخرب و پیامدهای ناگوار استفاده از ماهواره خطاب به شهروندان گفت: تضعیف اعتقادی دینی مردم، رواج بی‌بندباری، تحقیر فرهنگ خودی و تعظیم فرهنگ بیگانه، زدودن روحیه اعتماد به نفس، رواج پرخاشگری و ستیزه‌جویی در میان قشر جوان، اعتیاد به موادمخدر از پیامدهای استفاده از این محصول غیرفرهنگی
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =