تا یکساعت دیگر دبیرکل جبهه پایداری مهمان خبرآنلاین خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاين، حجت​الاسلام مرتضي آقاتهراني نماينده تهران در مجلس هشتمو از اعضاي برجسته فراکسيون انقلاب اسلامي است.
اين روحاني 55 ساله، به روايت سايت شخصي خود از شاگردان آيت​اله فاضل و آيت​الله مصباح يزدي است که در غالب یک گروه، با نظر آیت​الله مصباح برای کسب علوم روز، به همراه همسر و فرزند خود عازم غرب شد و از دانشگاه مک گیل مونترال مدرک فوق لیسانس عرفان گرفت، سپس به آمریکا مهاجرت کرد و از دانشگاه سونی بینگ همتون مدرک فوق لیسانس فلسفه غرب گرفت.
او پس از 8 سال در سال 79، به قم بازگشت و با راه​اندازی واحد تربیت مربی اخلاق در مؤسسه امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغاز کرد. آقاتهراني در سال 1384 به دعوت رئيس جمهور و به امر اساتید خود و تشخیص تکلیف معلم اخلاق هیأت دولت شد. پس از آن در دوره دهم هیات دولت نیز به دعوت جناب آقای احمدی نژاد بار دیگر در درس اخلاق دولت شرکت کرد.
اين نماينده تهران عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز هست. از او که مهمان خبرآنلاين مي​شود، چه سوالي داريد؟
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اختیاری IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    31 5
    حاج آقا من خیلی دوست داشتم که همان معلم اخلاق تاثیرگذار باقی می ماندید و بازار سیاست شما را وارد میدانی نمی کرد که دیگر از آن حرفها نزنید.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    44 2
    اخذ گرين كارت نياز به سوگند به حمايت از پرچم ايالات متحده دارد. چگونه اين را توجيه مي كنيد؟
  • هادی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    15 2
    1- بالاخره آقای مهدوی کنی را شما قبول دارید یا خیر ؟ نمی شود از شخصی آنطور یاد کرد و بعد اینطور با او برخورد کرد ؟ 2 - چرا بعضی ها می گویند شاگردان آیت الله مصباح درصدد گرفتن تمامی ارکان حکومت هستند ؟ 3 - آیا اگر ایشان تبعیت از رهبر انقلاب را قبول دارند چرا اینقدر سخنان ایشان مبنی بر رعایت وحدت را گوش نمی کنند و باعث انشقاق در جریان اصولگرائی شده اند ؟ 4 - آقای ... که از دوستان ایشان هستند طوری از ساکتین فتنه یاد می کنند که گوئی تمامی سیاسیون غیر از جبهه پایداری را در بر می گیرد می شود یکبار با اسامی این آقایان را بفرمائید
  • matin IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    23 3
    با سلام منبر هاي تاثير گذار شما با اون ذكر دعاي فرج و اشك چشم را هيچ گاه نمي توانم با اين سياست بازي ها و سو گيري ها جناحي هضم كنم به راستي چرا شما وارد سياست شديد ؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    19 1
    قبول دارید که جبهه پایداری هم از همین تشکیلات دم انتخاباتی ست؟ و چند روز دیگر از هم می پاشد؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    16 3
    باسلام واحترام جناب آقای آقا تهرانی باتوجه به اینکه حضرتعالی رادراین چند سال اخیر بعنوان استاد اخلاق به مردم وجوانان معرفی کردند خواستم سوال کنم که چرا حضرتعالی دراین مدت نتوانستید به فرمایش حضرت علی (ع) عمل کنید که فرمودند : استر ذهبک وذهابک ومذهبک واینطور گرفتار سیاست وگرایشهای مقطعی نمی شدید وبه مباحث اخلاقی می پرداختید؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    37 4
    مراحل اخذ گرین کارت چیست؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    20 2
    سلام، عرفان اصیل اسلامی منشأش ایران و دیگر کشورهای اسلامی است چه ربطی به دانشگاه های آمریکا دارد. در ضمن می توانستید در همین حوزه های علمیه خودمان یا نجف اشرف کسب معرفت نمایید.