درخواست عجیب اسکوچیچ از پرسپولیس مانع توافق شد!

برخی رسانه‌ها از توافق رسمی باشگاه پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ برای قبول هدایت این تیم خبر داده‌اند اما حقیقا اینجاست که همه چیز برای انعقاد این قرارداد آماده است به جز توافق نهایی بر سر مبلغ دستمزد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منابع خبری اعلام کردند که مرد کروات برای بازگشت به ایران و سربیگری پرسپولیس درخواستی نزدیک به یک میلیون دلار داشته ولی رقم مدنظر باشگاه پرسپولیس نصف مبلغ پیشنهادی اسکوچیچ است.
به نقل از فرهیختگان رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسولیس همین حالا حاضر است قرارداد مرد کروات را امضا کند اما نه با عدد یک میلیون دلار چون آنها موظف به رعایت سقف بودجه قراردادی در باشگاه هم هستند و امسال افشای هرگونه تخلف با محرومیت سنگین از سوی ارکان قضایی مواجه خواهد شد و بخشیده هم نمی‌شود.
پس اسکوچیچ وقتی سرمربی پرسپولیس خواهد شد که قبول کند قرارداد حدود 500 هزار دلاری با درویش امضا کند. در غیر این صورت توافق نهایی نخواهد شد. تا این لحظه هم اسکوچیچ رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس را قبول نکرده و و سه برابر آخرین قراردادش در ایران که برای سرمربیگری تیم ملی بود را می‌خواهد. با این حال واسطه‌ها در تلاش برای نزدیک کردن طرفین به هم بر سر مبلغ قرارداد هستند.

257 251

کد خبر 1919042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.س US ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    هرچقدر پول بدی همانقدر آش میخورید.با قانون سقف که فدراسیون گذاشته دست باشگاهها رو بسته الان یک مربی خوب وبا کیفیت با این مبالغ در فوتبال پیدا نمیشود.
  • CA ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اینم میخواد پول تیم ملی رو از پرسپولیس بگیره.
  • محمد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    همان کاری رابکنندکه بابیراوندکردندبجای پول سکه بدن
  • امیر خان IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    رعایت سقف قرارداد اونم از طرف یه تیم فراقانونی؟؟جوک بدی نبود
  • محمد IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    چه لزومی داره که باید این مربی بیاد . وقتی که بعد از چند بازی حذف میشه یحیی هم می‌تونه تمدید کنه . یادمون باشه که تیمهای باشگاهی باید بازیکن سازی کنند تا به تیم ملی در آینده بازیکن تزریق کنند نه به فکر قهرمانی باشن . الان نسل تیم ملی رو به افول هست نهایتا تا ۲۰۲۶ بازیکنان تیم ملی میتونن دوام بیارن دیگه بازیکنی نداریم . ما باید هزینه روی فوتبال پایه بکنیم تا دوباره بازیکنانی مثل طارمی ، آزمون ، جهانبخش و... به آینده تیم ملی تزریق کنیم . واقعا تعجب میکنم که فدراسیون چرا به این مسائل فکر نمیکند .
  • محمود IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    اینها بلدن نگاه کن قرداد یکصدو بیست میلیاردی چطور میشه پانزده میلیارد اونم درستش میکنن
  • ایران پر افتخار IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    با اون بی معرفتی که ما در حقش کردیم عجیبه دوباره بخواد بیاد ایران!
  • NL ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 1
    اوسمار ویرا این تیم را برای همیشه ترک کرد تا تا آخر عمر خودش بعنوان سرمربی قهرمان این تیم را ترک کرده باشد . ویرا به خوبی می داند که با ورود وی ای آر به فوتبال ایران تقریبا محال است که این تیم در حضور تیم های شایسته سپاهان و تاج و تراکتور و حتی گل گهر قهرمان ایران شود . او چند ماه قبل از اخراج نامحترمانه خودش از این تیم . از این تیم رفت . مثل اینکه برای او حفظ پرستیژ بعنوان اولین سرمربی و قهرمان خیلی مهمتر بوده است تا در میانه راه با روریزی و به دست آوردن پول بادآورده و بی زحمت و کار نکرده ولی با به باد دادن آبروی خودش آن هم بعنوان قدم اول در سرمربیگری در زندگی ورزشی خودش ‌. به هر حال . به جای او هر کسی هم گمارده می شد قهرمان لیگ ایران می شد . حتی یک چوب خشک . ولی آیا در حضور وی ای آر هم می توانند این تیم مافیایی و حکومتی را به قهرمانی برسانند ؟! عقل سلیم می گوید هرگز . هر چند که در این فوتبال سیاسی حتی وی ای آر هم یارای مقابله با فوتبال به شدت سیاسی ایران را ندارد . اما . نمی توان تضمین داد که هر سال این تیم را قهرمان ایران کنند و هر سه سال تیم های دیگر می توانند لااقل قهرمان شوند !!!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    خدایی حقش بیشتر از این هاست
  • قرمز IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    طارطار فقط توایران بدرد پرسپولیس می‌خورد تماااام