رحمان قهرمان پور در گفتگو با فرارو گفت:« یک نکته در خصوص آقای پورمحمدی این است که ما در انتخابات می گوییم جلب توجه با جلب رای خیلی فاصله دارد، آقای پورمحمدی در این انتخابات برای افرادی که مردد بودند، جلب توجه زیادی کرد. آقای پورمحمدی، آن تصویر کلیشه ای روحانی امنیتی و اطلاعاتی را شکست، اما مسئله رای دادن و قانع کردن افراد برای رای دادن، فرایند طولانی تری است و صرفا به جلب توجه ختم نمی شود، آقای پورمحمدی در گام اول موفق بود و معلوم بود که از تکنیک های جلب توجه و ارتباطات خوب استفاده می کند اما پیام روشنی نداشت و برنامه های منسجم نداشت. آقای جلیلی برعکس بود، یعنی حاضرجواب نبود و نگران بود که با حرکت به سمت آرای مردد رای خود را از دست بدهد. حمله آقای پور محمدی به آقای جلیلی در حوزه FATF نیز تا حدودی رای دهندگان وی را مردد کرد. »/فرارو

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1925143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =